Już można oszczędzać z Apple One! Zaprezentowany we wrześniu, a przewidywany od miesięcy pakiet Apple One, łączący wiele usług w jeden abonament został udostępniony. Co zrobić, aby zacząć używać i oszczędzać z Apple One?
Aktywacja usługi Apple One
Zobacz też: Apple One: wszystko, co chcesz wiedzieć, ale wstydzisz się zapytać
Na iPhone lub iPadzie należy wejść w aplikację Ustawienia, dalej puknąć przy nazwisku w Apple ID… i następnie w Subskrypcje. Tu powinna się pojawić opcja Apple One. To samo można zrobić w aplikacji TV i Muzyka.
Na komputerze z macOS można należy uruchomić aplikację Apple Music, z menu Konto wybrać polecenie Pokaż moje konto. Następnie należy przewinąć do Ustawień i kliknąć po prawej Subskrypcje.
To samo można zrobić za pomocą aplikacji App Store na macOS. Należy kliknąć swoje imię i nazwisko w lewym dolnym rogu, następnie na górze Pokaż informacje.
Uwaga! Apple One jest uruchamiane sukcesywnie i jeszcze nie wszyscy użytkownicy dostali do niej dostęp.
Bezpłatny okres próbny Apple One
Przez pierwszy miesiąc subskrypcji Apple One można bezpłatnie korzystać ze wszystkich jeszcze niesubskrybowanych usług. Oznacza to, że za obecnie opłacone usługi nie dostaniemy zwrotu za okres próbny, jednak gdy przyjdzie ich czas odnowienia, to nie zostaną pobrane opłaty. Dopiero po zakończeniu okresu próbnego subskrypcja One będzie automatycznie odnawiać się co miesiąc i obciążać naszą metodę płatności. Można tradycyjnie w każdej chwili z niej zrezygnować.
Jeżeli zabraknie Ci miejsca w iCloud oferowanym w pakiecie One, to możesz dokupić dodatkową przestrzeń.
Czy tylko pakiet Apple On dla rodziny mogę dzielić z innymi?
Nie. Dwie usługi Apple One dla Ciebie można dzielić z rodziną od razu. Są to: Apple TV+ oraz Apple Arcade. Jeżeli dokupi się więcej przestrzeni iCloud (200 GB lub 2 TB), to też będzie się można nią dzielić z rodziną. Jedynie Apple Music pozostaje „dla Ciebie”.
W pakiecie Apple One dla rodziny oczywiście wszystkie 4 usługi (Apple Music, iCloud, Apple TV+, Apple Arcade) można dzielić z kolejnymi 5 osobami (w sumie 6).
Pamiętajcie, że w rodzinie wszystkie zakupy usług, muzyki, filmów i aplikacji również robione przez członków rodziny, obciążają kartę organizatora. On też może je zwrócić lub anulować.
Warto zwrócić uwagę, że Apple One w Polsce jest wyjątkowo tanie, porównując do oferty w innych krajach.
Czyli nie trzeba ręcznie anulować obecnych subskrypcji Music czy iCloud dysk? One same wygasną jak się weźmie Apple one, dobrze rozumiem?
Nie trzeba. Skreeny są od Naczelnego – miał iCloud 200 GB o Apple TV+. Ja mam iCloud 2 TB i jeszcze mi się One nie objawiło Może to przez betę iOS 14.2?
Hej, też mam iCloud 2TB i też mi się nic nie pojawia a nie mam bety :/
Może trzeba najpierw zejść do 200GB, aktywować ONE i dobrać do 2TB?
Raczej nie… jest już przynajmniej jedna osoba z 2 TB, która ma One.
Miejsce się będzie sumować np 200 GB + 2 TB razem 2,2 TB
o, czyli jak miejsce sie sumuje to chyba mozna zrobic downgrade z 2TB na 200GB i miec 400GB?
Jak się zmieścisz to oczywiście. Ja pechowo już mam 404 GB.
Bardzo dziękuję za info. Mam pytanie o Apple Music. Nie miałam teraz subskrypcji i nadal się nie włączają utwory. Nie mogę tez udostępnić dziecku w chmurze rodzinnej.
Może Apple Music pojawi mi się dopiero jak będę płaciła? Na razie włączony mam Apple one rodzinny na miesiąc darmowy.
Ktoś coś?
Nasz Naczelny napisał, że jemu Apple Music pojawiło się po dłuższym czasie. Więc trzeba trochę poczekać i powinno być.
a ma naczelny 2TB?
Nie ma, ale Tomasz W. ma i jemu się One objawiło.
O tak, pojawiło się, ale dopiero jak kliknęłam w „aktywuj Apple Music”. Wyskoczyła informacja, że posiadam już Apple Music. I się pojawiło
Dzięki bardzo!
A co w przypadku jeśli przejdę na Apple On a mam Apple tv za darmo przez około rok bo kupił nowy sprzęt. Będzie to odliczane od rachunku?
Nie
Ja korzystam z Apple Music i iCloud 200 GB, 23 i 29 października pobrane opłaty, uruchamiam Apple One i od razu obciążenie karty na 39,99 zł. Czyli podwójne pobranie opłaty za to samo. Wystąpiłem o zwrot za Apple Music i iCloud, zobaczymy co zrobi Apple.
Po miesiącu i tak jesteś na plus… Więc ja bym po prostu przebolał i tyle.
Apple zachowało się jak należy, oddali mi pieniądze za pakiety Apple Music i iCloud.
nie działa ! Muzyka uporczywie wymaga aktywacji, a po próbie stwierdza, że już jest… tyle, że NIE JEST dostępna !