Mark Zuckerberg dołączył do czatu Clubhouse i odpowiedział m.in. na pytania dotyczące zmian prywatności nadchodzących w iOS 14. CEO Facebooka zaskoczył wszystkich mówiąc, że firma może być w lepszej sytuacji po wprowadzeniu zmian przez Apple.
Huśtawka nastrojów Marka?
Do niedawna Facebook walczył jak lew przeciw silniejszej ochronie prywatności w iOS, która zostanie wprowadzona wraz z wersją 14.5. Teraz po uruchomieniu kampanii reklamowej atakujące Apple i jego nowe poprawki prywatności w iOS 14, szef Facebooka Mark Zuckerberg mówi, że jego firma „będzie w dobrej pozycji” gdy zmiany planowane przez Apple zostaną zrealizowane.
Jak donosi CNBC cytowane przez iMore, w imprezie odbywającej się na platformie mediów społecznościowych Clubhouse, Zuckerberg powiedział:
Jest możliwe, że możemy być nawet w silniejszej pozycji, jeśli zmiany Apple zachęcą więcej firm do prowadzenia handlu na naszych platformach, utrudniając im dostęp do danych w celu znalezienia klientów, którzy chcieliby korzystać z ich produktów poza naszymi platformami.
Wypowiedzi Zuckerberga Clubhouse bardzo się różnią od tego, co Facebook robił od czasu, gdy Apple ogłosił zmiany w prywatności na WWDC 2020. Firma przystąpiła na ataku na Apple, najpierw twierdząc, że zmiany zabiją mały biznes, a następnie zmieniając front i przechodząc do narzekań na wpływ nowych restrykcji na samego Facebooka.
Facebook ma już 1 milion aktywnych sklepów i ponad 250 mln robiących zakupy na ich platformach. Niestety jak niedawno pisałem, Facebook, a zwłaszcza jego Instagram ma ogromny problem z podróbkami, które są sprzedawane za pomocą ich platform.
0 komentarzy