Znana i lubiana przez użytkowników HomeKit, aplikacja Eve dzięki współpracy deweloperów zyskała nową funkcję, z której ucieszą się zapominalscy. Do tej grupy jak się kilka dni temu przekonałem, należę i ja. Zgubiłem kod do jednego z moich akcesoriów i stało ono bezużyteczne.
HomePass to jedna z kilku aplikacji od Sunya Limited wspierających użytkowników HomeKit. Na naszych łamach już opisywaliśmy HomeScan od tego dewelopera.
HomePas pozwala w jednym miejscu przechowywać kody służące do sparowania akcesoriów HomeKit z naszym „Domem”.
Dzięki współpracy z producentem akcesoriów Eve, do jego darmowej aplikacji, działającej też oczywiście z urządzeniami innych firm dołączono nową funkcję. Po procesie parowania i wykryciu w urządzeniu aplikacji HomePass Eve zaproponuje dodanie nowego akcesorium, a w zasadzie jego kodu do HomePass.
Automatycznie są przekazywane wszystkie informacje dotyczące akcesorium jak nazwa, numer seryjny, model, informacje o producencie itp. Jedynie ze względu na politykę bezpieczeństwa Apple samodzielnie musimy dodać kod. Możemy oczywiście użyć aparatu w formie skanera lub wbudowanego w iPhone czytnika NFC.
Takie przypomnienie o dodaniu kodu znacznie zwiększa szansę, że nie znajdziecie się w takiej sytuacji jak ja.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.