^

iPad się nie kończy

Redakcja

28 marca 2018

Wczoraj w Chicago, Apple przeprowadziło swoją prezentację edukacyjną. Firma zaprezentowała swoje możliwości dla rynku „edu” i uaktualniła podstawową wersję iPada, dodając obsługę rysika Apple Pencil i znacznie go unowocześniając. Nasze oczekiwania względem ilości produktów były nieco większe, ale nie ma co narzekać. Jedno jest pewne, iPad się nie kończy.

Apple odrobiło pracę domową

Wiemy dobrze, że ostatnimi czasy sprzedaż iPada szybowała mocno w dół. Apple się jednak nie poddaje i uważa, że ten produkt może jeszcze powalczyć na rynku. Niekoniecznie w wersji PRO. Konferencja w Chicago i umocnienie pozycji marki na rynku edukacyjnym to krok, który może okazać się sukcesem. Niska cena i rozszerzenie możliwości o obsługę Apple Pencil, z pewnością zapewni marce kolejne rekordy w przyszłym kwartale. Z kolei inwestycja w rynek edukacyjny daje nam nadzieję, że iPad jest istotnym produktem dla Apple i będzie nadal rozwijany.
Zaznaczmy, że nowy iPad 6, ma w Polsce również, nową znacznie niższą cenę: 1599 zł za wersję z 32 GB. Tańszy jest też Apple Pencil: 429 zł.
Mimo że stream z tego wydarzenia nie był transmitowany na żywo i wszyscy śledziliśmy z napięciem przebieg zdarzeń. Dziś możemy zobaczyć filmy  promocyjne z tego wydarzenia w tym dwa reklamujące nowego iPada. Są naprawdę godne uwagi i czuć, że firma w każdym aspekcie stara się walczyć o entuzjazm klientów. Zapraszamy do oglądania.



 

Redakcja

Tworzymy dla Ciebie serwis Mój Mac. Strona z informacjami o Apple i technologii. Opinie, recenzje i testy. Wszystko, co chcesz wiedzieć o świecie nadgryzionych jabłek.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.