Kategorie Archiwum

Umów się na spotkanie z serwisem. Nowa opcja dostępna już w Polsce!

Od wczoraj Apple udostępnił w Polsce możliwość umówienia się na spotkanie w autoryzowanym serwisie online. Funkcja jest dostępna dla wybranych salonów Apple Premium Reseller posiadających autoryzowany serwis.

Przyniesienie do naprawy

Jeszcze do niedawna, strona Apple ułatwiała tylko odnalezienie autoryzowanego serwisu. Ciężar umówienia spotkania spoczywał już na naszych barkach. Jak wiedzą ci, którzy probowali, nie zawsze jest to łatwe, a odwiedziny „w ciemno” często kończyły się dłuższym oczekiwaniem. Na szczęście możemy już w Polsce umawiać się na konkretną godzinę, jeżeli chcemy uniknąć dłuższych procedur związanych z przyjmowaniem do serwisu, czy konsultacją.

Umów się z serwisem

Aby umówić się z serwisem, należy wejść na stronę getsupport.apple.com oraz wybrać urządzenie, z którym mamy problem. Dalej wybieramy rodzaj problemu. Jeżeli są to kłopoty sprzętowe, Apple proponuje nam zamówienie rozmowy ze wsparciem lub zaniesienie urządzenia do serwisu.

Przed następnym krokiem możemy być poproszeni o zalogowanie za pomocą naszego Apple ID. Jeżeli wybierzemy „Przyniesienie do naprawy” w przypadku iPhone, powinniśmy wskazać operatora, z którego korzystamy (ciekawe jak poradzą sobie abonenci sieci Plus). Dalej już możemy wybrać punkt serwisowy. Lista autoryzowanych serwisów może być sortowana wg odległości lub dostępności.

Po wybraniu serwisu system pokaże nam jego lokalizacja oraz (dla tych lepszych) godziny i dni, na które można się umówić. Po wybraniu pory, dostajemy potwierdzenie mailem oraz instrukcje jak się (i nasze urządzenie) przygotować na spotkanie w serwisie, aby wszystko poszło jak najsprawniej.

W obecnej sytuacji, gdy serwisy są bardziej obciążone w związku z akcją wymiany baterii w iPhonea’ch, takie ułatwienie jest bardzo przydatne. Dajcie znać, jak wygląda Wasza praktyka, jeżeli będziecie mieli okazję skorzystać z tej nowej formy umawiania się „na serwis”.

Jak umówić się na telefoniczny kontakt ze wsparciem Apple opisaliśmy tu: Nie płacz, dzwoń do Apple!
 
 

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

1 rok temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

1 rok temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

1 rok temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

1 rok temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

1 rok temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

1 rok temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.