Apple udostępniło deweloperom możliwość przedsprzedaży aplikacji w App Store na wszystkich platformach. Oto czego możemy się spodziewać.
Deweloper może zaanonsować swój nowy program od 2 do 90 dni przed premierą. W dniu premiery, w ciągu 24 godzin aplikacja zostanie załadowana na urządzenie klienta, z którego została zamówiona. Jeżeli na innych jego urządzeniach jest włączone „automatyczne pobieranie”, to oczywiście na nie też.
Przedpremierowa strona z aplikacją będzie widoczna w wynikach wyszukiwania i innych miejscach, jeżeli zostanie wybrana do promowania. Do czasu premiery nie będą pojawiać się informacje o zakupach wewnątrz programu.
Zamówień będzie można dokonywać tylko z urządzeń z iOS 11.2, macOS 10.13.2, tvOS 11.2.
Deweloper będzie mógł monitorować ilość zamówień w przedsprzedaży na swoim koncie iTunes Connect.
Użytkownik nie będzie obciążony płatnością do momentu premiery. Jeżeli cena od zamówienia do premiery ulegnie zmianie, to pobrana będzie mniejsza z tych kwot. Zamówienie przed premierą w każdej chwili będzie można anulować. Po premierze będą obowiązywać zasady jak przy normalnym zakupie, czyli w Europie możliwość zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.
Przedsprzedaż była już dostępna przy zakupach muzyki i filmów, dla aplikacji to nowość.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.