^

Problemy iPhone’a 13 z ładowaniem indukcyjnym

Tomasz Wołkowski

6 stycznia 2022

Chciałbym się z Wami podzielić problemem, który ostatnio miałem ze swoim iPhone’em. Nie wiem, czy dotyczy to również innych modeli, ale tutaj omawiam przypadek iPhone’a 13 Pro.

Problem z ładowaniem indukcyjnym

Od momentu zakupu powyższego iPhone’a ładowałem go bezprzewodowo ładowarką zakupioną w Apple Store — MagSafe. Bardzo ceniłem sobie tę możliwość. Niestety, pewnego dnia stwierdziłem, że iPhone nie rozpoznaje ładowarki, a co za tym idzie, nie ładuje baterii. 

Pobieżny przegląd internetu wskazał jedną z możliwych przyczyn w oprogramowaniu. Niektórzy zgłaszali dokładnie takie same przypadki. Co ciekawe wszystkie dotyczyły modelu 13. 

Rozwiązanie

Na szczęście przypomniałem sobie o wsparciu Apple. Po przeprowadzeniu diagnostyki stwierdzono, że wszystko jest w porządku i polecono mi „twardy reset”. Po przeprowadzeniu tej operacji wszystko wróciło do normy.

Czy każdy wie, jak przeprowadzić „twardy reset” w iPhone’ach bez przycisku Home? Ja nie wiedziałem. Jeśli ktoś również nie wie, oto instrukcja:

1. Krótko naciskamy przycisk zwiększania głośności.

2. Krótko naciskamy przycisk zmniejszania głośności.

3. Włączamy przycisk wyłączenia do momentu, gdy iPhone ponownie zacznie się logować.

 

 

 

 

Tomasz Wołkowski

Nazywam się Tomasz Wołkowski i od 2006 r. korzystam z rozwiązań firmy Apple, kiedy to kupiłem MacBooka White 13" , był to pierwszy komputer od Apple z procesorem Intela. Od tamtego czasu korzystam tylko z rozwiązań Apple. Teraz prowadzę swoją firmę, ale w dalszym ciągu znajduję czas na to, żeby śledzić wydarzenia, dotyczące firmy z Cupertino.
Komentarze (1)
L

1 komentarz

  1. lukbsk

    Mam ten sam problem. Używam MagSafe z zasilaczem Baseus i nie wiem czy to wina iPhona czy zasilacza Baseus. Czasem losowo odkładam iPhona i widzę, że się nie ładuje i dopiero odpięcie i podpięcie ładowarki z gniazdka powoduje że rozpoczyna ładowanie. Zrobiłem teraz twardy reset iPhona i zobaczymy co to zmieni.