Kategorie AktualnościPorady

AirPods Pro z przedłużonym programem serwisowym

Apple cichaczem przedłużył czas trwania programu serwisowego dla bardzo dobrych, choć we wczesnych seriach dość awaryjnych słuchawek AirPods Pro. Teraz użytkownicy mają rok więcej od daty pierwszej sprzedaży, na skorzystanie z bezpłatnej naprawy po spełnieniu określonych warunków.

Program serwisowania AirPods Pro w związku z problemami z dźwiękiem

AirPods Pro to bardzo dobre słuchawki, a po ostatniej aktualizacji wraz z najnowszymi wersjami systemów, jeszcze lepsze. Jednak pierwsze ich wersje wg Apple wyprodukowane przed październikiem 2020, były dość awaryjne. Mam znajomych, którzy kilka razy musieli oddawać do serwisu swoje AirPods Pro, aby w końcu trafić na egzemplarz, który w nie przysparza kłopotów.

Apple jest świadome problemów, które stwarzają wcześniejsze wersje AirPods Pro i dlatego już jakiś czas temu uruchomił program serwisowy. Jeszcze do 30 września, na stronie wsparcia opisującej problemy z AirPods Pro widniała informacja, że „Program obejmuje […] słuchawki AirPods Pro przez 2 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej”.

Jednak 1 października 2021 przedłużono program o dodatkowy rok. Teraz obejmuje on słuchawki AirPods Pro przez 3 lata od pierwszej sprzedaży. Zmianę, która się pojawiła bez rozgłosu, zauważył użytkownik serwisu Reddit.

Jak skorzystać z programu serwisowego AirPods Pro? 

Po pierwsze w słuchawkach musi wystąpić jeden z opisanych w dziale wsparcia problemów: 

  • Trzaski lub szumy, które nasilają się w głośnych środowiskach, podczas ćwiczeń lub rozmów przez telefon.
  • Aktywna redukcja hałasu nie działa w oczekiwany sposób, na przykład występuje utrata basów lub głośność dźwięków w tle, takich jak hałas uliczny lub samolotowy, jest większa.

Drugim warunkiem jest wyprodukowanie słuchawek przed październikiem 2020. Tu niestety musimy polegać na informacjach z infolinii Apple, bo kilka stron, które rzekomo podają datę produkcji na podstawie numeru seryjnego, stwierdziło, że moje AirPods Pro mają już ponad 10 lat.

Trzeci warunek, obecnie najłatwiejszy do spełnienia, to maksymalnie 3 lata od daty pierwszej sprzedaży detalicznej.

Jak umówić się z serwisem, jeżeli w Waszych słuchawkach rzeczywiście występują wspomniane problemy, dowiecie się ze strony wsparcia: Program serwisowania AirPods Pro w związku z problemami z dźwiękiem.

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

1 rok temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

1 rok temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

1 rok temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

1 rok temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

1 rok temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

1 rok temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.