Apple znów ułatwia życie deweloperom. Tym razem dostarczył im narzędzia do automatycznego tworzenia materiałów marketingowych promujących aplikację. Pod tą szumną nazwą ukryto generator z 3 tłami, bez wyboru treści i z ikoną aplikacji pobieraną z App Store, za to w kilku językach. A! Zapomniałbym, o skracaniu linka do App store, które jest oferowane w pakiecie. Sprawdźmy, jak to działa.
Teraz możesz łatwo tworzyć niestandardowe materiały marketingowe — takie jak banery i obrazy — aby promować swoje aplikacje w mediach społecznościowych i nie tylko. Po prostu wybierz swoją aplikację, szablon, dostosuj projekt i dodaj predefiniowane wiadomości w wielu językach. Twoje materiały będą dostępne natychmiast we wszystkich odpowiednich rozmiarach, dzięki czemu dzielenie się nimi będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek. Możesz też nadal korzystać z tych narzędzi marketingowych App Store, tworząc krótkie linki lub kody do osadzenia, które prowadzą do strony produktu App Store i wyświetlają ikonę Twojej aplikacji, kod QR lub plakietkę App Store.
Postanowiłem je przetestować na jednej z moich aplikacji w App Store (pakiet na iOS, iPadOS, tvOS). Przy okazji czasowo przeceniłem ją z 8 na 4 zł (do 1 października).
Proste prawda? Nawet deweloper od apek w html sobie poradzi.
Sami oceńcie efekty.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.