Apple wprowadził nową możliwość reklamy swoich dzieł przez deweloperów i wydawców aplikacji oraz gier. Reklamy mogą pojawiać się już, zanim zaczniemy coś wpisywać w pole wyszukiwania.
Bądź widoczny, zanim zaczną szukać
Tak brzmi nagłówek maila, który Apple wczoraj rozesłał do deweloperów w tym do mnie. Dalej Apple chwali się, że:
Apple Search Ads to skuteczny i prosty sposób, aby pomóc ludziom odkryć Twoją aplikację podczas wyszukiwania w App Store.
Reklamy na karcie App Store Search pozwalają zwiększyć rozpoznawalność i liczbę pobrań Twojej aplikacji poprzez promowanie jej w widocznym miejscu, na szczycie listy sugerowanych aplikacji. Każdego dnia miliony użytkowników odwiedzają zakładkę App Store Search, aby znaleźć i pobrać kolejną aplikację. Dzięki reklamom na karcie wyszukiwania możesz przyciągnąć uwagę tych klientów jeszcze przed rozpoczęciem wyszukiwania. Podobnie jak reklamy w wynikach wyszukiwania App Store, reklamy na karcie Wyszukiwanie mogą być emitowane w dowolnym kraju lub regionie, w którym oferowane są reklamy Apple Search Ads. Reklamy są tworzone automatycznie i płynnie łączą się z doświadczeniami użytkowników.
Kampanie na karcie Wyszukiwanie są dostępne wyłącznie w ramach usługi Apple Search Ads Advanced. Reklamy na karcie Wyszukiwania są tworzone na podstawie zasobów, które zostały już załadowane na stronę produktu w App Store, i zawierają nazwę aplikacji, ikonę oraz podtytuł. Z tego powodu w kampaniach na karcie Wyszukiwania nie są potrzebne słowa kluczowe, a zestawy kreatywne nie są dostępne.
Więcej informacji na stronie Be seen where they search.
Apple Search Ads już działają
W App Store już pierwsze reklamy w zakładce wyszukiwania się pojawiają. Są jeszcze zanim coś wpiszemy w pole oraz pomiędzy wynikami wyszukiwania.
Przy okazji, wydało się, że chyba maturzyści mają problem z chemią.
0 komentarzy