Ostatnio sporo osób skarżyło się na problemy z dźwiękiem w słuchawkach AirPods Pro. Problem został dostrzeżony przez Apple i firma ogłosiła kilka dni temu program serwisowy. Oto jego szczegóły.
Gdy AirPods Pro mają problemy z dźwiękiem
Komunikat na stronie wsparcia Apple nie doczekał się jeszcze wersji polskiej, dlatego zamieszczam jego tłumaczenie.
Firma Apple ustaliła, że niewielki procent AirPods Pro może mieć problemy z dźwiękiem. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 r.
- Dotknięte AirPods Pro mogą wykazywać jedno lub więcej z następujących zachowań:
- Trzeszczące lub statyczne dźwięki, które nasilają się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub podczas rozmowy telefonicznej.
Aktywna redukcja szumów nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Na przykład może pojawić się utrata basów lub wzrost dźwięków tła, takich jak hałas z ulicy lub samolotu.
Autoryzowany serwis Apple bezpłatnie naprawi słuchawki AirPods Pro (słuchawkę lewą, prawą lub obie), których dotyczy problem.
Ten program naprawczy obejmuje wyłącznie słuchawki AirPods Pro.
Słuchawki AirPods Pro zostaną sprawdzone przed usługą w celu zweryfikowania, czy kwalifikują się do tego programu. AirPods Pro (słuchawka lewa, prawa lub obie) z potwierdzonym problemem zostaną wymienione. Etui AirPods Pro nie zostanie wymienione.
Program jest ogólnoświatowy i obejmuje słuchawki w ciągu 2 lat od ich pierwszej sprzedaży detalicznej.
Więcej informacji: Program naprawczy AirPods Pro dotyczący problemów z dźwiękiem.
Opiszcie proszę najlepsza procedure w Polsce na wymianę słuchawek.
1. Wybrać pobliski autoryzowany serwis Apple lub zgłosić chęć serwisu drogą wysyłkową.
2. Udać się w godzinach otwarcia do wybranego serwisu lub wg informacji przygotować wysyłkę.
Dziekuje.