^
iko-pko-mojmac

Prawie Siri w aplikacji IKO

Przemysław Marczyński

1 września 2020

PKO BP zaktualizował swoją aplikację. Jakoś sceptycznie podszedłem do największej nowości, jaką jest asystent głosowy i nie specjalnie mnie ta funkcja zainteresowała. Jednak po kilku dniach używania aplikacji IKO i wykorzystywania komend głosowych szczerze rozmarzyłem się nad Siri. Sprawdzanie historii rachunku oraz wykonywanie przelewów przy pomocy głosu jest wyjątkowo fajnie zrobione.

Wygodna obsługa głosem

oko-siri-mojmac

Dostęp do asystenta głosowego mamy po wybraniu pulsującej ikony w prawym górnym rogu. Wita nas kobiecy głos, a my możemy rozpocząć rozmowę na dwa sposoby: mówiąc oraz poprzez klawiaturę. Tu zwycięzcą jest możliwość mówienia, bo „Siri od PKO BP” całkiem dobrze radzi sobie z rozpoznawaniem naszych poleceń. Mówię tu o możliwości sprawdzenia stanu rachunku lub wykonania przelewu. Na komendę „Pokaż ostatnie wpłaty” zobaczymy listę wpływów bez konieczności buszowania po historii operacji i włączania filtrów.

Prawie Siri

oko-siri-mojmac

Używanie Asystenta to świetna namiastka tego, co potrafi Siri. Namiastka, bo chociaż na pytanie o pogodę nasza koleżanka z IKO wyszła z twarzą obracając odpowiedź w żart, tak już przy pytaniu o książkę… była zaskoczona 🙂 Fajnie było poczuć namiastkę tego, co może Siri i wielkie brawo dla PKO BP za ciągłe rozwijanie swojej aplikacji mobilnej. IKO coraz bardziej mi się podoba. Interfejs, prosty sposób nawigacji oraz dostęp do najważniejszych informacji o koncie to duży plus programu. Razem z nową aktualizacją dochodzi jeszcze jeden solidny argument przemawiający za IKO – asystent głosowy, który sprawdza się w bankowych zadaniach.

Więcej o aplikacji i asystencie głosowym na stronie PKO BP

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy