PKO BP zaktualizował swoją aplikację. Jakoś sceptycznie podszedłem do największej nowości, jaką jest asystent głosowy i nie specjalnie mnie ta funkcja zainteresowała. Jednak po kilku dniach używania aplikacji IKO i wykorzystywania komend głosowych szczerze rozmarzyłem się nad Siri. Sprawdzanie historii rachunku oraz wykonywanie przelewów przy pomocy głosu jest wyjątkowo fajnie zrobione.
Wygodna obsługa głosem
Dostęp do asystenta głosowego mamy po wybraniu pulsującej ikony w prawym górnym rogu. Wita nas kobiecy głos, a my możemy rozpocząć rozmowę na dwa sposoby: mówiąc oraz poprzez klawiaturę. Tu zwycięzcą jest możliwość mówienia, bo „Siri od PKO BP” całkiem dobrze radzi sobie z rozpoznawaniem naszych poleceń. Mówię tu o możliwości sprawdzenia stanu rachunku lub wykonania przelewu. Na komendę „Pokaż ostatnie wpłaty” zobaczymy listę wpływów bez konieczności buszowania po historii operacji i włączania filtrów.
Prawie Siri
Używanie Asystenta to świetna namiastka tego, co potrafi Siri. Namiastka, bo chociaż na pytanie o pogodę nasza koleżanka z IKO wyszła z twarzą obracając odpowiedź w żart, tak już przy pytaniu o książkę… była zaskoczona 🙂 Fajnie było poczuć namiastkę tego, co może Siri i wielkie brawo dla PKO BP za ciągłe rozwijanie swojej aplikacji mobilnej. IKO coraz bardziej mi się podoba. Interfejs, prosty sposób nawigacji oraz dostęp do najważniejszych informacji o koncie to duży plus programu. Razem z nową aktualizacją dochodzi jeszcze jeden solidny argument przemawiający za IKO – asystent głosowy, który sprawdza się w bankowych zadaniach.
Więcej o aplikacji i asystencie głosowym na stronie PKO BP
0 komentarzy