^
tmobile-polska-mojmac

eSIM w ofercie T-Mobile Polska

Przemysław Marczyński

10 sierpnia 2020

Użytkownicy T-Mobile mogą korzystać z oferty eSIM w telefonach Apple. Ruszyła usługa operatora pozwalająca na używanie telefonu bez fizycznej karty SIM.

Tylko dla oferty biznesowej T-Mobile

To świetna wiadomość dla klientów T-Mobile. Wiele osób pytało o możliwość skorzystania z usługi jaką dają nowe telefony i iPady od Apple. Z oferty eSIM mogą dziś skorzystać użytkownicy korporacyjni T-Mobile. Oznacza to, że małe firmy oraz indywidualni klienci muszą jeszcze poczekać na swojego eSIM’a. Operator zapewnia, że trwają prace nad rozszerzeniem usługi na innych abonentów, a proces ten potrwa kilka miesięcy.

Na jakich urządzeniach zadziała eSIM w T-Mobile

Obecnie z eSIM w T-Mobile mogą skorzystać posiadacze następujących urządzeń dostępnych w ofercie operatora: iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2 gen), iPad Pro 11” (1 gen. 2018), iPad Pro 11” (2 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018), iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017), iPad Pro 10,5” (2017), iPad Air (3 gen. 2019), iPad (7 gen. 2019), iPad (6 gen. 2018), iPad (5 gen. 2017), iPad mini (5 gen. 2019)

Na razie na stronie operatora trudno znaleźć informację o eSIM. Jedyna wzmianka to informacja na stronie dla mediów. Postaramy się dowiedzieć więcej o dostępności i powiadomić Was w kolejnych wpisach.

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *