Według nas najnowszych wytycznych App Store aplikacje dostępne mogą teraz wysyłać reklamy, informacje o promocjach i stosować marketing bezpośredni za pomocą powiadomień. Jednak bez paniki, tylko jeżeli użytkownik wyraź na to zgodę, którą będzie mógł w każdej chwili wycofać.
Do niedawna reklamy i inne „niezamówione wiadomości” były w wytycznych App Store zakazane. Jednak nie na tyle wyraźnie, aby niektórzy deweloperzy nie omijali tego zakazu. Dodatkowo jak wyobrazić sobie sens aplikacji z promocjami w jakimś sklepie, którą świadomie zainstalowaliśmy, aby nie przegapić obniżki ce, gdy ta nie może nas to tym szybko poinformować. Teraz takie powiadomienia będą legalne, pod warunkiem, że użytkownik wyrazi na to zgodę.
Zaktualizowane wytyczne, opublikowane w środę, oznaczają, że użytkownicy, którzy zdecydują się takie informacje, będą widzieć reklamy pojawiające się na ich urządzeniach Apple, obok wiadomości tekstowych i nagle pojawiających się ogłoszeniach o nowościach.
Cenzorzy z Apple będą sprawdzać, czy aplikacja prosi o zgodę na takie reklamowe powiadomienia i czy to ustawienie będzie respektowane.
W przypadku „niezamówionych” reklam przyłapany na tym deweloper szybciej zostanie doprowadzony do porządku.
Więcej informacji: App Store Review Guidelines
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.