Od dłuższego czasu Apple wyraźnie sugeruje, że ich usługi na tle konkurencji są bezpieczniejsze. Wielokrotnie zwracano uwagę na ten aspekt działania firmy w wypowiedziach Tima Cooka. Najlepiej obrazuje to konflikt pomiędzy Apple i FBI na którym firma skutecznie budowała swój autorytet firmy „bezpiecznej”. W ramach promocji prywatności w produktach Apple pojawiła się nowa reklama pokazująca jeden z największych atutów iPhone’a – dbanie o nasze dane. Chociaż temat jest poważny, to sama reklama jest zrobiona wyjątkowo zabawnie i z pazurem. Warto obejrzeć przynajmniej dla kilku scen które wyciągają uśmiech na naszej twarzy oraz podejrzenia jak mistrzowie pracują z kamerą. Te dynamiczne ujęcia są wyborne. Wyszło im to świetnie.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.