^
WWDC19

WWDC 2019 od 3 do 7 czerwca

Jaromir Kopp

14 marca 2019

Właśnie godzinę temu otrzymałem mailem zaproszenie-informację o tegorocznej światowej konferencji deweloperów Apple. Zgodnie z przewidywaniami odbędzie się ona już w pierwszym pełnym tygodniu czerwca. Miejscem imprezy będzie McEnery Convention Center w San Jose.

Impreza dla szczęśliwców

Od kilku lat bilety na WWDC są rozlosowywane wśród chętnych, których jest zawsze znacznie więcej niż miejsc. Poza szczęściem deweloper musi mieć jeszcze 1599 $ aby opłacić wejściówkę, nie wspominając o kosztach pobytu. Jednak jak widać, nie jest to przeszkodą dla tysięcy chętnych, którzy muszą się zgłosić do 20 marca. Wybrańcy będą informowani od 21 marca o zdobyciu biletu na WWDC.

Dla programistów przygotowano ponad 100 sesji technicznych i projektowych dotyczących, już znanych oraz przede wszystkim nowych technologii. Dodatkowo jak co roku odbędą się zajęcia laboratoryjne pod okiem inżynierów Apple, a deweloperzy będą mogli umówić się na bezpośrednie konsultacje w sprawie swoich aplikacji.

Podobnie jak rok temu, członkowie organizacji edukacyjnych związanych z technologią, inżynierią, matematyką i programowaniem mogą ubiegać się o darmowe bilety, zwrot kosztów pobytu oraz konta deweloperskiego. Warunkiem jest udział w programie Scholarships i przedstawienie konkursowej aplikacji lub projektu w Swift Playgrounds, która zadziwi komisję konkursową.

Grafika na zaproszeniu

Przewidywanie nowości, które nadchodzą wraz z WWDC z grafiki widniejącej na zaproszeniach, jest jak wróżenie z fusów. Czyli to całkiem przyjemna zabawa.

Tym razem na zaproszeniach znajdują się obrazki przedstawiające rysunkowe wersje głów z animoji, które rozsadzają pomysły. Symbole w większości są znajome. To Swift, Metal, AR, TestDrive, pluskwy, muzyka i wiele, wiele innych. Wszystko narysowane linią przypominającą neon.

Może Wam uda się coś z zaproszeń wywróżyć?

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy