Kategorie AktualnościPorady

Nowe znaczki promujące iTunes i Apple Music, jak na tym zarobić

Wczoraj Apple rozesłał do członków programu partnerskiego nowe wzory znaczków promujących treści w iTunes i Apple Music. Zmienione zostały też zasady naliczania wypłat.

Znaczki zgodne z iTunes Store iOS

Obecnie znaczki promujące muzykę i inne treści, mają ikony podobne do znaczka iTunes Store z iOS. Znaczek „posłuchaj w Apple Music” nadal ma ikonę nutek znaną z iTunes.

Mniej, więcej

Apple przypomina, że zostały obniżone wypłaty ze sprzedaży w iTunes Store do 2,5%. Jednak jest też dobra wiadomość. Za namówienie do wykupienia subskrypcji Apple Music partner dostanie 100% pierwszej opłaty za abonament.

Ktoś tu daje kasę?!?

Tak, prawie za darmo. Apple od dawna prowadzi program partnerski promujący sprzedaż cyfrowych mediów. Dotyczy to treści ze wspomnianego iTunes i Apple Music oraz App Store.

Aby przystąpić do programu trzeba przejść weryfikację i udowodnić możliwości promowania np. za pomocą strony WWW. Za każdą sprzedaż z linku polecającego, partner dostaje określoną część przychodu. Niestety zarobione kwoty są wypłacane, dopiero gdy osiągną pewien spory próg, a naliczane są nawet z kwartalnym opóźnieniem.

Jeżeli to Was nie zraziło, więcej dowiecie się ze strony programu: iTunes Affiliate Resources.

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.

Ostatnie wpisy

Router Synology RT6600ax. Potężny zarządca sieci

Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…

1 rok temu

Sonos ogłasza partnerstwo z Apple i pokazuje dwa głośniki

Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…

1 rok temu

Sejf Smart Safe współpracuje z HomeKit

Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…

1 rok temu

FileMaker Cloud w Polsce

Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…

1 rok temu

Ivory zamiast Tweetbot’a. Mastodon lepszy od Twittera?

Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…

1 rok temu

Najważniejsza funkcja nowego HomePod’a

Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…

1 rok temu

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.