Wczoraj Apple rozesłał do członków programu partnerskiego nowe wzory znaczków promujących treści w iTunes i Apple Music. Zmienione zostały też zasady naliczania wypłat.

Znaczki zgodne z iTunes Store iOS

Obecnie znaczki promujące muzykę i inne treści, mają ikony podobne do znaczka iTunes Store z iOS. Znaczek „posłuchaj w Apple Music” nadal ma ikonę nutek znaną z iTunes.

Nowe znaczki promujące iTunes i Apple Music

Mniej, więcej

Apple przypomina, że zostały obniżone wypłaty ze sprzedaży w iTunes Store do 2,5%. Jednak jest też dobra wiadomość. Za namówienie do wykupienia subskrypcji Apple Music partner dostanie 100% pierwszej opłaty za abonament.

Ktoś tu daje kasę?!?

Tak, prawie za darmo. Apple od dawna prowadzi program partnerski promujący sprzedaż cyfrowych mediów. Dotyczy to treści ze wspomnianego iTunes i Apple Music oraz App Store.

Aby przystąpić do programu trzeba przejść weryfikację i udowodnić możliwości promowania np. za pomocą strony WWW. Za każdą sprzedaż z linku polecającego, partner dostaje określoną część przychodu. Niestety zarobione kwoty są wypłacane, dopiero gdy osiągną pewien spory próg, a naliczane są nawet z kwartalnym opóźnieniem.

Jeżeli to Was nie zraziło, więcej dowiecie się ze strony programu: iTunes Affiliate Resources.

Może Cię zainteresować: