Wczoraj Apple rozesłał do członków programu partnerskiego nowe wzory znaczków promujących treści w iTunes i Apple Music. Zmienione zostały też zasady naliczania wypłat.
Obecnie znaczki promujące muzykę i inne treści, mają ikony podobne do znaczka iTunes Store z iOS. Znaczek „posłuchaj w Apple Music” nadal ma ikonę nutek znaną z iTunes.
Apple przypomina, że zostały obniżone wypłaty ze sprzedaży w iTunes Store do 2,5%. Jednak jest też dobra wiadomość. Za namówienie do wykupienia subskrypcji Apple Music partner dostanie 100% pierwszej opłaty za abonament.
Tak, prawie za darmo. Apple od dawna prowadzi program partnerski promujący sprzedaż cyfrowych mediów. Dotyczy to treści ze wspomnianego iTunes i Apple Music oraz App Store.
Aby przystąpić do programu trzeba przejść weryfikację i udowodnić możliwości promowania np. za pomocą strony WWW. Za każdą sprzedaż z linku polecającego, partner dostaje określoną część przychodu. Niestety zarobione kwoty są wypłacane, dopiero gdy osiągną pewien spory próg, a naliczane są nawet z kwartalnym opóźnieniem.
Jeżeli to Was nie zraziło, więcej dowiecie się ze strony programu: iTunes Affiliate Resources.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.