Apple w swojej kolejnej kampanii reklamowej związanej z prezentacją Animoji wykorzystuje dwóch wykonawców muzycznych: Childish Gambino i Migos. Występujące postacie jakie znają użytkownicy iPhone’a X występują w inscenizowanym teledysku.
Najnowsze reklamy animowanych SMSów starają się pokazać dynamikę i równocześnie możliwości mimiczne rysunkowych bohaterów. Bohaterowie animoji: Pies i Obcy występują w roli artystów odtwarzających popularne utwory muzyczne: “Redbone” autorstwa Childish Gambino oraz “Stir Fry” by Migos. Wydaje się, że dział marketingu podchwycił zjawisko jakie swojego czasu opanowało internet – #AnimojiKaraoke Pod tym hasztagiem znajdziecie wykonania popularnych utworów dokładnie w takiej samej konwencji jak najnowsze reklamy Apple. Sami oceńcie komu wyszły lepiej animowane teledyski.
Poniżej znajdziecie dwa najnowsze teledyski… reklamy Animoji.
Funkcja animoji to „ożywione” emotikonki. W iPhonie X dzięki kamerą rozpoznającym mimikę twarzy możemy poruszać rysunkowymi bohaterami animoji. Funkcja ta dostępna jest w najnowszym systemie iOS 11.
0 komentarzy