Od wczesnego popołudnia, niektórzy użytkownicy usług związanych z iCloud mają bliżej nieokreślone problemy.
Nie tylko iCoud nie ma kłopoty
Apple nie podaje, jak objawiają się wspomniane problemy. Wiemy jedynie, że dotyczą one iCloud Drive, iWork dla iCloud oraz Notatek iCloud. Dotknięta jest tylko część użytkowników. Moje konto i konta znajomych działają poprawnie. Dajcie znać w komentarzach, jeżeli problem Was dotknął.
Informacja od Apple jest lakoniczna: „Użytkownicy mają problem z tą usługą. Badamy problem”.
Deweloperzy rownież mieli problem
Przez kilka godzin ja wielu moich znajomych programistów nie mogło zalogować się do działu deweloperskiego Apple. Choć ekran „usterek” kierował do strony statusu usług deweloperskich, to nie było w nim żadnych informacji o problemach. Na szczęście ta awaria została już usunięta. W dziale „Pobierz” nie pojawiło się nic nowego. Wciąż są dostępne jedynie bety z 19 grudnia.
Jeżeli dowiem się czegoś nowego o awarii iCloud damy znać na naszych profilach społecznościowych: Mój Mac na Twitterze, Mój Mac Magazyn na Facebooku.
Potwierdzam, iCloud muli jak iPhone ze starą baterią 😀
Nie wiem na ile ma to związek z tą sprawą, ale kilka dni temu moje urządzenia podłączone do iCloud zaczęły się od niego odłączać. iPhone przestał robić tam backupu, zdjęcia z MacBooka nie synchronizowaly się itd. Niby błachostki, ale jakby akurat się coś stało, to zostałby z ręką w nocniku.