O błędzie w HomeKit pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Usterka pozwalała w pewnych trudnych do powtórzenia okolicznościach na nieautoryzowany, zdalny dostęp do zarządzania domem.
Tymczasowo niedostępne…
Apple błyskawicznie zablokował możliwość nieautoryzowanego logowania, wyłączając zdalny dostęp do „Domu” wszystkim zaproszonym do współzarządzania w HomeKit osobom. Rozwiązało to tymczasowo problem, ale utrudniło życie użytkownikom. Więcej o tym problemie możecie przeczytać tu: HOMEKIT I PODATNOŚĆ NA NIEAUTORYZOWANY ZDALNY DOSTĘP.
iOS 11.2.1 naprawia ten problem
Nowa wersja, według opisu zawiera „Poprawki błędów, w tym problemu, który mógł uniemożliwić zdalny dostęp wspólnym użytkownikom aplikacji Dom”.
Aktualizację możecie tradycyjnie pobrać w „Ustawienia -> Ogólne -> Aktualizacje”. Powodzenia!
0 komentarzy