Amazon najwyraźniej wyciągnął wnioski z poczynań konkurencji i znacznie przyspieszył dogrywanie umów licencyjnych z twórcami treści audio-video. Po zeszłorocznym debiucie w Polsce serwisu Prime Video niecałe pół godziny temu zadebiutował serwis Amazon Music Unlimited.
Podobnie jak w przypadku poprzednim znowu Polacy nie dostaną pełnego sklepu(why,oh why?) mamy jednak na rodzimym rynku drugą już usługę, którą abonenci “pełnego” Prime dostają w cenie. Poza Polską na liście znalazło się 27 krajów.
W krajach, które nie mają Prime bądz własnego sklepu aby skorzystać z usługi należy wejść na www.amazonmusic.com oraz wybrać jeden z dwóch planów:
– indywidualny 3.99 euro miesięcznie
– familijny 5.99 euro miesięcznie dla rodziny do 6 osób
Jest to więc nieco taniej niż konkurencja spod znaku Apple Music i Spotify.
Usługa pozwala słuchać dziesiątków milionów utworów i tysięcy ręcznie dobranych playlist na całej gamie urządzeń od iPhona i iPada poprzez tablety z Androidem, laptopy oraz urządzenia z Alexą – serwis obsługuje wyszukiwanie z asystentką Amazonu w 30 krajach. Na razie nie ma aplikacji na Apple TV i można spodziewać się że ten stan się nie zmieni.
Jak tylko przetestujemy usługę napiszemy Wam coś więcej
0 komentarzy