Wyjątkowo trudno jest mi się oderwać od tematu poszerzonej rzeczywistości i mapowania 3D. Tym razem wraca on za sprawą mody. Apple połączyło siły z Vogue, aby wspólnie stworzyć aplikację do iMessages „The Vogue Effect”.
Wcześniej obie firmy współpracowały przy promocji Apple Watch w 2014 roku, a w 2015 Vouge używał iPhone 6s podczas swojego pokazu w USA. Tym razem firmy łączą siły, aby wykorzystać najnowszą technologię do promowania nowych trendów w modzie, dając przy tym rozrywkę użytkownikom.
Rozszerzenie do iMessages ma być dostępne już 1 grudnia. Niestety wyłącznie na iPhone X. Do jego użycia wymagany jest skaner 3D, czyli funkcja znana z Face ID i animoji. Na razie nie znamy wielu szczegółów. Rozszerzenie będzie wymagało pobrania aplikacji Vogue, ale będzie można go użyć bezpośrednio z iMessages. Software za pomocą mapowania 3D i ARKit stworzy filtry podobne do tych ze Snapchat, które przeniosą użytkownika w świat mody „disco glamour” na sezon wiosna–lato 2018. Trwają prace nad kolejnymi „trendami”.
Choć nie jestem fanem disco, to z ciekawością oczekuję pierwszych efektów współpracy Vogue i Apple.
Zródło i zdjęcie: Business of fashion
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.