W sobotę 21 października odbyło się uroczyste otwarcie największego salonu Cortland, który znajduje się w CH Wroclavia. Ekipa Mój Mac Magazynu, patrona medialnego wydarzenia, była od rana na miejscu.
Strategiczna lokalizacja
W nowootwartej galerii Wroclavia, która znajduje się tuż za Dworcem Głównym, pierwsi klienci pojawili się przed salonem Cortlandu tuż po godzinie ósmej rano. W tym samym czasie, wewnątrz trwały ostatnie, gorączkowe przygotowania do uroczystego otwarcia.
Na pierwszych 100 osób czekały zestawy niespodzianki. Jednak kolejka ustawiła się głównie po oferowane w specjalnych cenach, niektóre modele MacBooków Air, iPadów Pro, zegarków Apple, głośników, czy słuchawek oraz aby wziąć udział w konkursach. Nagrodą główną był iPhone 8, a za drugie miejsce Cortland oferował Apple Watch s1. Równolegle przebiegał konkurs instagramowy na zdjęcia ze słuchawkami Beats.
Za czym kolejka ta stoi?
Kolejka oczekujących przed salonem (wewnątrz mogła przebywać tylko określona ilość osób) w szczytowym momencie liczyła prawie 200 osób, ale dzięki profesjonalnej obsłudze wszystko przebiegało sprawnie.
Od rana można było przetestować edukacyjne zestawy OSMO i dać się sportretować przez karykaturzystę rysującego na iPadzie. Opiekę artystyczną oraz „konferansjerkę” sprawowała ekipa z Radia ESKA. Dodatkowo Nieantyfan przeprowadził warsztaty z tworzenia filmów na YouTube.
Konkursy
Eliminacje do konkursu, którego finał odbył się o godzinie 18 trwały od rana. Pytano o rzeczy związane z produktami Apple jak waga MacBooka, ale nie tylko. Jedno z pytań dotyczyło historii SMS-ów.
W dniu Uroczystego Otwarcia, przez salon przewinęło się ponad 3500 osób.
Wygląda na to, że nowa siedziba wrocławskiego oddziału Cortlandu i jego lokalizacja w galerii handlowej przy centrum komunikacyjnym Wrocławia, jest „strzałem w dziesiątkę”, a klientów nie zabraknie.
Zdjęcia: archiwum Cortland oraz Jaromir Kopp
0 komentarzy