^

#58 – Ten iPhone X

Kuba Baran

20 września 2017

Wracamy! Wypoczęci i głodni nagrywania wracamy w nowym odcinku, który poświęciliśmy premierom, jakie zobaczyliśmy w trakcie ostatniego keynote Apple. Ostatecznie, chyba trudno było się spodziewać innego scenariusza. Jak się okazuje mamy sporo odmiennych opinii i wrażeń z ostatniej prezentacji.
Serdecznie zapraszamy do odsłuchu!
Prowadzący:

Fanpage na Facebooku
Kontakt: kontakt@macpodcast.pl
Zapraszamy do wspierania naszego podcastu!
Poniżej linki do poszczególnych źródeł i odtwarzacza:
MacPodcast w iTunes – posłuchaj
MacPodcast na YouTube – subskrybuj
MacPodcast w SoundCloud – odwiedź stronę
Kanał RSS podcastu – link
Odtwarzacz:

Komentarze (4)
L

4 komentarze

  1. Pawciu

    Trochę bzdura, że Apple najmniej zarabia na iPhonie X.
    Jeżeli wcześniej średnia marża była 50% (w zaokrągleniu) a średnia cena telefonu to 4000 zł, to jeżeli w nowym jest 40% (w zaokrągleniu) a średnia cena telefonu to 5300 zł to na poprzednich modelach Apple zarabiało 1234 zł, a na nowym zarabia 1514 zł.
    Matma z podstawówki się kłania.
    Jeżeli mam sklep internetowy i sprzedaję telewizory z marżą 50%, ale tanie Kruger & Matz z firmy Lechpol, które kupuję za 2000 zł, to na telewizory które Sony kupuję za 8000 zł mam trzymać taką samą marżę żeby na nich mniej nie zarabiać?
    Spokojnie mogę marżę obniżyć do 33% a i tak zarabiam dwa i pół raza więcej niż na tych tanich.
    Normalną rzeczą jest, że marże zmniejsza się na droższe produkty.
    Gdyby Apple na wszystko trzymało marżę 50% to przejściówki i kabelki lightning kupowalibyśmy za parę złotych, klawiatury czy myszki za 100-150 zł.

  2. Grzegorz Stępień

    „All new design” było też rok temu w czasie premiery iPhone’a 7. W tym roku takie stwierdzenie nie było już dla mnie żadnym zaskoczeniem.