Apple sprzedał w kwartale świątecznym 5,2 mln zegarków Apple Watch według danych firmy badawczej Strategy Analytics. Wyniki te pozwalają go nazywać najbardziej popularnym smartwatchem świątecznych zakupów. To daje firmie Apple 63,4% udziału w światowym rynku inteligentnych zegarków ciągu kwartału. Samsung w tym samym okresie dostarczył tylko 0,8 mln sztuk swoich zegarków w okresie świątecznym z 9,8% udziałem w rynku. Wszystkie pozostałe smartwatche produkowanych przez m.in. Garmin, Fitbit i Huawei sprzedały się w ilości 2,2 mln sztuk notując 26,8% udział w rynku. Należy pamiętać, że są to dane szacunkowe i nie muszą odzwierciedlać faktycznej sprzedaży.
W sprawozdaniu finansowym spółki, Apple Watch jest włączany do kategorii „Inne produkty”. Kategoria ta obejmuje również Apple TV, markę Beats, iPody, AirPods i inne akcesoria. Jak wiemy, po publikacji owych wyników za poprzedni kwartał „Inne produkty” sprzedały się o 8% gorzej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wskazuje to na to, że gdyby nie Apple Watch wyniki tej kategorii produktów byłyby dramatycznie niskie.
Źródło | Zdjęcia
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.