^

Świąteczna porażka Samsunga

Redakcja

3 lutego 2017

Apple sprzedał w kwartale świątecznym 5,2 mln zegarków Apple Watch według danych firmy badawczej Strategy Analytics. Wyniki te pozwalają go nazywać najbardziej popularnym smartwatchem świątecznych zakupów. To daje firmie Apple 63,4% udziału w światowym rynku inteligentnych zegarków ciągu kwartału. Samsung w tym samym okresie dostarczył tylko 0,8 mln sztuk swoich zegarków w okresie świątecznym z 9,8% udziałem w rynku. Wszystkie pozostałe smartwatche produkowanych przez m.in. Garmin, Fitbit i Huawei sprzedały się w ilości 2,2 mln sztuk notując 26,8% udział w rynku. Należy pamiętać, że są to dane szacunkowe i nie muszą odzwierciedlać faktycznej sprzedaży.
W sprawozdaniu finansowym spółki, Apple Watch jest włączany do kategorii „Inne produkty”. Kategoria ta obejmuje również Apple TV, markę Beats, iPody, AirPods i inne akcesoria. Jak wiemy, po publikacji owych wyników za poprzedni kwartał „Inne produkty” sprzedały się  o 8% gorzej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wskazuje to na to, że gdyby nie Apple Watch wyniki tej kategorii produktów byłyby dramatycznie niskie.
Źródło | Zdjęcia

Redakcja

Tworzymy dla Ciebie serwis Mój Mac. Strona z informacjami o Apple i technologii. Opinie, recenzje i testy. Wszystko, co chcesz wiedzieć o świecie nadgryzionych jabłek.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.