Nie tak dawno informowaliśmy o tym, że znany producent sprzętu sieciowego TP-Link zmienił swój logotyp i całą wizualizację marki. Za tymi zmianami idą kolejne nowości – wydłużenie okresu gwarancyjnego na produkty tej firmy.
Nowa polityka firmy sprawia, że klienci są chronieni po zakupie urządzeń z logo TP-Link przez trzy lata. Wydłużony do trzech lat czas gwarancji obowiązuje dla routerów, przełączników, anten oraz powerline’ów. Dla klienta ważne jest również, że dłuższy okres dotyczy nie tylko naprawy ale także wsparcia technicznego w rozwiązywaniu problemów z konfiguracją sprzętu.
Dlaczego TP-Link pozwala sobie na taki ruch? Tajemicy uchyla Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego TP-Link:
„Na wprowadzenie takiej zmiany pozwolił nam jeden z najniższych wskaźników RMA (liczba zwrotów gwarancyjnych) na rynku – poniżej 1%. Dzięki temu wynikowi możemy być pewni, że sprzęt będzie działał bezbłędnie przez lata. Gdy tak się nie stanie, podejmiemy odpowiednie kroki, by klient otrzymał produkt pozbawiony wad”.
Nowa polityka gwarancyjna firmy obejmuje wszystkie urządzenia zakupione po 1 października 2016.
No ładnie, bardzo ładnie. Szkoda, że mi właśnie po roku używania padł transmiter sieci TP-Linka. Niestety był kupowany przez październikiem 2016.