Podrzucam to video bardziej na wesoło, ale z „ukrytym” przekazem. Niby film powstał przypadkiem przy aktualizacji GarageBand (10.1.2 dla OSX i 2.1.1 dla iOS), ale dla mnie to bardzo wyraźny kolejny przykład walki Apple o klientów z Państwa Środka. Teraz miliard $ wydany na Didi pięknie się wpisuje w ten „reklamowy obraz”. Moim zdaniem 😉
A Waszym zdaniem?
Steve Jobs traktował pieniądze jako środki do osiągnięcia celu.
Tim Cook wydaje się widzieć pieniądze jako cel sam w sobie.
a może dzięki tym $ TC chce zachować jak najwięcej z dziedzictwa po SJ?
tylko gdzie jest pierwszy iPod, gdzie iPhone z jedynym słusznym rozmiarem ekranu?
a może zwyczajnie tak szybko się zmieniliśmy pod wpływem technologii, że potrzebujemy już czegoś całkiem innego?
w tym przypadku $ mogą mocno zniekształcać obraz sytuacji!
obserwujmy co będzie dalej i róbmy swoje!
a głosujmy portfelem 😉