^

Kolejny przykład walki Apple o klientów z Państwa Środka

Adam (Lokin) Milk

17 maja 2016

Podrzucam to video bardziej na wesoło, ale z „ukrytym” przekazem. Niby film powstał przypadkiem przy aktualizacji GarageBand (10.1.2 dla OSX i 2.1.1 dla iOS), ale dla mnie to bardzo wyraźny kolejny przykład walki Apple o klientów z Państwa Środka. Teraz miliard $ wydany na Didi pięknie się wpisuje w ten „reklamowy obraz”. Moim zdaniem 😉

A Waszym zdaniem?


 

Komentarze (2)
L

2 komentarze

  1. Maciej Czechowski

    Steve Jobs traktował pieniądze jako środki do osiągnięcia celu.
    Tim Cook wydaje się widzieć pieniądze jako cel sam w sobie.

    • Lokinpl

      a może dzięki tym $ TC chce zachować jak najwięcej z dziedzictwa po SJ?
      tylko gdzie jest pierwszy iPod, gdzie iPhone z jedynym słusznym rozmiarem ekranu?
      a może zwyczajnie tak szybko się zmieniliśmy pod wpływem technologii, że potrzebujemy już czegoś całkiem innego?
      w tym przypadku $ mogą mocno zniekształcać obraz sytuacji!
      obserwujmy co będzie dalej i róbmy swoje!
      a głosujmy portfelem 😉