1000 minut na rozmowy? Zbyt mało, dajmy cztery tysiące. A niech to dla pewności niech liczba minut do wykorzystania będzie bez ograniczeń. Do tego pakiet SMSów – również nieograniczony. Krótko mówiąc… wszystko w cenie abonamentu dla klienta. Tak mniej więcej wyglądają oferty operatorów komórkowych. Trudno zostawić klienta z myślą – „dobrze, że jestem w tej sieci”. Wczoraj jednak od nie pamiętnych czasów zostałem mile zaskoczony przez firmę, której płacę abonament. Dostałem prezent od T-Mobile Polska – bardzo, bardzo przyjemny.
Jestem dużym fanem usługi Evernote. Z wielu powodów trudno jest mi sobie wyobrazić funkcjonowanie bez płatnej wersji tych notatek. Praca z zapiskami poza siecią i możliwość współdzielenia informacji to kluczowe elementy z których korzystam. Powolutku kończył się mój roczny abonament i bez wahania sięgałem do kieszeni aby wykupić Premium na kolejny rok. Musicie sobie wyobrazić moją minę gdy uruchamiając jak zawsze Evernote na iPhonie i otrzymałem taki oto komunikat – Specjalna oferta od T-Mobile Polska, otrzymujesz 120 Punktów Evernote. Za tą kwotę mogłem wykupić sobie roczny abonament tej usługi. 170 złotych właśnie zostało mi w kieszeni. Dziękuję.
Z tego co się dowiedziałem, każdy posiadacz karty SIM od T-Mobile powinien otrzymać taki prezent po zalogowaniu się do swojego konta w Evernote. Nie ma znaczenia czy posiadamy abonament czy telefon na kartę. Chociaż tak poinformował mnie T-Mobile to wiem, że są osoby, które nie mogły cieszyć się darmową usługą Premium. Nie mam pojęcia dlaczego i jakim kluczem są wybierani szczęśliwcy. Warto jednak zajrzeć na swoje zakurzone konto Evernote szczególnie gdy posiadamy telefon w T-M.
Uwielbiam takie akcje. W moim przypadku jakby nie patrzeć dostałem 2 miesiące abonamentu telefonicznego gratis (bo Evernote kupiłbym na 100%). Dla tak dużej firmy jak T-Mobile był to pewnie koszt odpowiedniej umowy z Evernote (czytaj cena nabycia kont Premium był znacznie niższy). Jednak wizerunkowo zyskali w moich oczach znacznie więcej bo kto z klientów nie lubi prezentów i to takich idealnie skrojonych na miarę jego potrzeb.
Za ten wpis nie dostałem od T-Mobile złamanego grosika (chociaż powinienem ;-)). To świadczy najlepiej, że akcja jest dobra z punktu widzenia promocji marki (bo jest się czym pochwalić chociażby na Twitterze). Poproszę więcej takich pomysłów. Myślę, że właśnie takimi niespodziankami operatorzy najlepiej zjednują sobie wiernych klientów. Niech podobne akcje pojawiają się częściej i sławią logo firmy oraz dbają o naszą produktywność i kieszenie.
PS. I bach! Nie wiem czy to jakiś błąd ale znów otrzymałem Punkty Evernote. Tych starczy na kolejne 6 miesięcy płatnego Evernote Premium.
Witryna Evernote – klik
Witryna operatora T-Mobile – http://www.t-mobile.pl/
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.