^
serwis-apple

Kolejne produkty Apple stają się „przestarzałe”

Jaromir Kopp

14 września 2021

Dokładniej chodzi o określenie „produkt wycofany” lub „poza okresem wsparcia”. Oznacza to, że serwis może odmówić naprawy z powodu niedostępności części. Apple definiuje produkty jako „wycofane” lub „poza okresem wsparcia” te, które były ostatnio produkowane ponad pięć lat temu (minimum).

„Poza okresem wsparcia” od 30 września będą:

  • Apple Watch pierwszej generacji (zwany czasem s0)
  • MacBook Pro (Retina, 13″, z końca 2013) 
  • MacBook Pro (Retina, 15″, z końca 2013)

Oba modele MacBooków nadal jednak mogą kwalifikować do wymiany baterii w ramach usługi Naprawa przestarzałych produktów Apple

31 sierpnia na listę trafiły:

  • iMac (21,5″, z początku 2013) 
  • iPod touch (Piątej generacji, 16GB, z połowy 2013)

Apple zapewnia serwis sprzętowy na produkty „przestarzałe” przez okres do 7 lat, jeśli zostały zakupione w Kalifornii, USA lub Francji (tylko komputery Mac). Apple może także oferować naprawy produktów Vintage w innych lokalizacjach przez okres do 7 lat, w zależności od dostępności zapasów.

Jaromir Kopp

Użytkownik komputerów Apple od 1991 roku. Dziennikarz technologiczny, programista i deweloper HomeKit. Propagator przyjaznej i dostępnej technologii. Lubi programować w Swift i czystym C. Tworzy rozwiązania FileMaker. Prowadzi zajęcia z IT i programowania dla dzieci oraz młodzieży, szkoli też seniorów. Współautor serii książek o macOS wydanych przez ProstePoradniki.pl. Projektuje, programuje oraz samodzielnie wykonuje prototypy urządzeń Smart Home. Jeździ rowerem.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.