Dokładniej chodzi o określenie „produkt wycofany” lub „poza okresem wsparcia”. Oznacza to, że serwis może odmówić naprawy z powodu niedostępności części. Apple definiuje produkty jako „wycofane” lub „poza okresem wsparcia” te, które były ostatnio produkowane ponad pięć lat temu (minimum).
„Poza okresem wsparcia” od 30 września będą:
- Apple Watch pierwszej generacji (zwany czasem s0)
- MacBook Pro (Retina, 13″, z końca 2013)
- MacBook Pro (Retina, 15″, z końca 2013)
Oba modele MacBooków nadal jednak mogą kwalifikować do wymiany baterii w ramach usługi Naprawa przestarzałych produktów Apple
31 sierpnia na listę trafiły:
- iMac (21,5″, z początku 2013)
- iPod touch (Piątej generacji, 16GB, z połowy 2013)
Apple zapewnia serwis sprzętowy na produkty „przestarzałe” przez okres do 7 lat, jeśli zostały zakupione w Kalifornii, USA lub Francji (tylko komputery Mac). Apple może także oferować naprawy produktów Vintage w innych lokalizacjach przez okres do 7 lat, w zależności od dostępności zapasów.
0 komentarzy