Jeżeli chcesz zacząć z HomeKit lub chcesz rozbudować inteligentne oświetlenie w domu, lub zagrodzie, to znów jest okazja. Całkiem dobra i używana przez mnie żarówka LIFX (E27), 800 lumenów LED Wi-Fi (ciepła biel ze ściemnianiem) znów jest w limitowanej promocji.
LIFX E27 zamiast 99 zł jedyne 25 zł
Niestety można zamówić tylko po 3 żarówki.
LIFX E27, tania żarówka Wi-Fi HomeKit za 25 zł!
Żarówka działa tak, jak powinna. Można ją dodać do HomeKit od razu bez używania aplikacji producenta, ale jest też możliwość sterowania tylko za pomocą aplikacji producenta. Z jej pomocą mamy też dostęp do kilku ustawień więcej.
LIFX E27, tania żarówka Wi-Fi HomeKit za 25 zł!
Czas reakcji jest bardzo dobry, a jasność zgodna z opisem. Żarówki używam w wiatrołapie, gdzie jest uruchamiana czujnikiem ruchu HomeKit i całość działa prawidłowo. Polecam!
Żarówka do pracy w domu nie wymaga centrum akcesoriów, jednak bez centrum (HomePod, Apple TV, iPad) nie będziemy mieli możliwości sterowania z poza domu oraz używania automatyzacji.
Inne interesujące produkty HomeKit na Amazonie: HomeKit
Uwaga: link do żarówki afiliacyjny.
Jak dużo pakietów WiFi w jednostce czasu generuje taka żarówka?
Niewiele. Tylko jak ją HomeKit odpytuje i wysyła polecenia.
A jak często ją HK odpytuje? 🙂
Dobre pytanie… jak odpalasz apkę Dom lub inną HomeKit, jak masz centrum akcesoriów to przy akcjach związanych z automatyzacjami itp.
Obie żarówki bardzo fajne ale wywala je regularnie z HomeKit i jest później problem z ich ponownym dodaniem. Appka LIFX tez ma problem, aby je ponownie dodać. Czy jest jakis problem z ich softem?
Waham się bo jest sporo negatywnych komentarzy na Amazon.
Obie żarówki bardzo fajne ale wywala je regularnie z HomeKit i jest później problem z ich ponownym dodaniem. Appka LIFX tez ma problem, aby je ponownie dodać. Czy jest jakis problem z ich softem?
U mnie działa. Aktualizowałeś oprogramowanie? Ja nie, bo nie chcę zakładać u nich konta i używać ich apki. Czyty HomeKit i śmiga.
Coś z Wi-Fi 2,4 GHz?
Mam ich appke ale konto w tym wypadku, to tylko podanie e-mail i hasła, aby móc korzystać z ich chmury, która daje możliwość konfiguracji żarówek. W domu działa Funbox 3.0 w 2,4 i 5 GHz. Działało wszystko ok aż nagle przestało i HK informuje o braku odpowiedzi. Po próbach usunięcia sprzętu oraz resecie żarówek, jakimś sposobem, udało się dodać ponownie je do HK. Zobaczymy czy znów „stracą się”.
No i niestety ale sprzęt cały czas „wywala”. Robiłem już kilka prób dodania i za każdym razem sprzęt traci połączenie z HK oraz ich własną aplikacją. W tym momencie, jest to sprzęt bezużyteczny bo rozwiązania problemu, przynajmniej w sieci – brak.
Zastanawia mnie czy to wina FUNBOXA 3.0 we wspólnej konfiguracji dla 2,4 i 5 GHz (ja nie mogę niestety używać rozdzielonych pasm).
Jakie powinny być ustawienia dla pasma 2,4? Coś trzeba poprzestawiać w routerze? U mnie po zmianie na 2,4 dalej wywala i zabawa od początku. Zaczyna być już to żałosne.
Już mając te żarówki mogę powiedzieć, że choć systemowa apka Dom wystarczy do regulacji jasności, to jednak aktualizacja firmware wymaga dodania do dedykowanej apki Lifx. Dopiero w aplikacji producenta da się zaktualizować firmware. Nie da się tego zrobić bezpośrednio w apce Dom. Trzeba więc zaakceptować założenie konta Lifx Cloud. Niestety przez to im więcej producentów akcesoriów HomeKit, tym więcej dedykowanych aplikacji, choć do podstawowych ustawień wystarczy apka systemowa. Jeśli iPhone jest podłączony do sieci 5 GHz, to na czas dodawania akcesorium musi być podłączony do sieci 2,4 GHz. Co tu kryć, głównym plusem tych żarówek jest brak bramki. Wystarczy router
Za taką cenę to nawet dla testu warto kupić. O co chodzi: „ Niestety można zamówić tylko po 3 żarówki.” – mogę zamówić np. 1 jak i 4…
Ja mogę tylko w ilości wybrać od 1 do 3 (w widoku produktu)
Myślę, że w tej cenie warto kupić dla przetestowania i wejścia w HomeKit bez bramki. Może się okazać, że apka Lifx daje możliwość aktualizacji oprogramowania i po tej aktualizacji warto dodać żarówki do apki Dom