Dla nas to jedno puknięcie w ekran w ustawieniach prywatności, a dla Facebooka i innych zbieraczy naszych danych, wielki problem. Facebook, reklamodawcy, brokerzy informacji i firmy zajmujące się grami przygotowują się do ograniczeń wprowadzanych przez Apple.
Tak nazywa się w iOS 14 nowa pozycja w dziale Prywatność. To ona powoduje, że szefostwo Facebooka obawia się znacznego zmniejszenia wpływów z reklam. My jednak znacznie więcej możemy zyskać.
Wg The Information decyzja Apple o ograniczeniu śledzenia na iPhone’ach i iPadach może znacznie zmniejszyć skuteczność systemu kierowania reklam na Facebooku.
Przedstawiciele Facebooka w ostatnich tygodniach spotykali się z firmami zajmującymi się grami mobilnymi, kluczową grupą reklamodawców.
W rozmowach pracownicy Facebooka starali się poznać obawy firm zajmujących się grami związanych z iOS 14, który według osób zaznajomionych z tematem, ma zmniejszyć skuteczność potężnego narzędzia do kierowania reklam na Facebooku, ograniczając możliwości dotarcia do klientów.
Te dyskusje dają wgląd na porównywane z trzęsieniem ziemi zmiany szykowane przez Apple, które dla lepszej ochrony prywatności, wymuszają na napędzanych reklamą gigantach technologicznych, jak Google, Snap, Facebook i Twitter, konieczność zmian.
Swoje obawy już wcześniej wyraziły europejskie firmy z branży reklamowej.
Informacja o tym, co deweloperzy mogą robić z losowym identyfikatorem zamieszczona w 4 becie iOS 14, jest dość szokująca. Załączam tylko pierwszy ekran, a jest ich kilka.
Teraz nie ma się co dziwić, że giganci karmiący się wiedzą o naszych zachowaniach, mają takie obawy. Pokazuje to też skalę tego procederu.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.