Firma Samsung, jako pierwsza, wprowadza aplikację Apple Music do swoich telewizorów. Od dziś użytkownicy w ponad 100 krajach będą mogli korzystać z Apple Music bezpośrednio na telewizorach Samsung Smart TV.
Najpierw AirPlay 2 i Apple TV app, a teraz Apple Music
Ekspansja usług Apple na inne urządzenia staje się faktem. Już nie tylko TV (aplikacja), ale Apple Music trafia na kolejne urządzenia innych marek. Do tej pory z Apple Music mogliśmy korzystać za pomocą aplikacji na sprzętach od Apple oraz specjalnie przygotowanej przez Apple wersji na Androida. Dodatkowo usługa dostępna jest w przeglądarkach WWW. Jednak nigdy wcześniej, nie oferowano Apple Music w telewizorach.
Oto fragmenty komunikatu Samsunga:
Samsung konsekwentnie rozszerza ofertę aplikacji dostępnych na telewizorach Smart TV. Rozrywka, która wprawia nas w doby nastrój, jest ważna, szczególnie teraz, kiedy dużo czasu spędzamy w domach. Dzięki aplikacji Apple Music, która będzie dostępna w telewizorach Samsung Smart TV QLED i UHD wyprodukowanych w latach 2018 – 2020, subskrybenci mogą skorzystać z dostępu do ponad 60 milionów piosenek bez reklam i najpopularniejszych teledysków. Będą mieli też szansę odkrywać tysiące playlist wyselekcjonowanych przez osoby kreujące muzyczne trendy.
Subskrybenci Apple Music będą mogli skorzystać z codziennych rekomendacji, a także posłuchać programu radiowego Beats 1, emitującego na żywo utwory artystów, takich jak Frank Ocean, Nicki Minaj, The Weeknd, DJ Khaled i Elton John. Dodatkowo użytkownicy będą mieli możliwość obejrzenia programu „At Home With Apple Music”, podczas którego prezentowane są nowe playlisty tworzone przez dziennikarzy muzycznych, czaty FaceTime z artystami przebywającymi w swoich domach, wyjątkowe wywiady z gwiazdami i wiele innych materiałów, które mają pomóc w tworzeniu poczucia więzi i wspólnoty w obecnym czasie izolacji.
„Naszym celem zawsze było dostarczanie użytkownikom najlepszej rozrywki. Teraz jest to dla nas szczególnie ważne, bo spędzając coraz więcej czasu w domu, wszyscy potrzebujemy nowości” – powiedział Salek Brodsky, Vice President of Strategic Partnerships and Business Development w Samsung Electronics. „W ubiegłym roku jako pierwsi zaproponowaliśmy użytkownikom aplikację Apple TV, z kolei dziś rozszerzamy współpracę z Apple, oferując dostęp do Apple Music. Dzięki temu możemy zaproponować niezrównane możliwości w zakresie rozrywki szczególnie tym, którzy oczekują dostępu do szerokiej gamy aplikacji na swoich Smart TV”.
Użytkownicy Samsung Smart TV mogą pobrać Apple Music ze sklepu z aplikacjami, zalogować się do swojego konta używając Apple ID albo uruchomić proces subskrypcji bezpośrednio z telewizora. Posiadacze Samsung Smart TV mogą także bezpłatnie testować Apple Music przez 3 miesiące, korzystając z abonamentu indywidualnego, rodzinnego lub studenckiego. Poza bogatym katalogiem Apple Music, używając swojego telewizora Samsung Smart TV, abonenci mają również dostęp do wyjątkowych programów, popularnych koncertów, a także innych ekskluzywnych treści.
Aplikacja bardzo przypomina wersję znaną z Apple TV. Ciekawe, kiedy Apple Music pojawi się w telewizorach innych firm?
0 komentarzy