Nie da się ukryć, że w ten weekend sytuacja w Polsce mocno się zmieniała. Epidemia związana z nowym koronawirusem nie pozostawi naszego kraju i całego świata takim samym. Należy to przyjąć do wiadomości i stosować się do nowych regulacji. Ograniczają one w znacznym stopniu działalność placówek handlowych.
Oto oficjalna informacja, którą otrzymaliśmy od iSpot:
Działania iSpot w czasie zagrożenia epidemicznego
Zdajemy sobie sprawę, że stworzenie odpowiednich warunków do pracy zdalnej w tak krótkim czasie jest nie lada wyzwaniem. Również zapewnienie warunków do nauki i rozrywki dla całej rodziny wymaga podjęcia określonych działań. Dlatego też nie chcąc zostawiać naszych klientów bez odpowiedniego wsparcia, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa dla pracowników naszych jak i firm z nami współpracujących, wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu wsparcie naszych klientów w organizacji pracy zdalnej, nauki oraz czasu wolnego.
SALONY: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, salony iSpot pozostają zamknięte do odwołania, jednakże ich pracownicy pozostają do dyspozycji Klientów! W sprawach bieżących każdy salon prowadzi dyżury telefoniczne oraz mailowe od poniedziałku do piątku godzinach 10:00 – 18:00.
ZAKUPY ONLINE: nasz sklep internetowy działa bez zmian. Zachęcamy Klientów do składania zamówień poprzez stronę www.ispot.pl, przez naszą infolinię (22)2233330 lub przez naszych doradców. Zamówienia dostarczamy na terenie całego kraju, w pełni ubezpieczonymi przesyłkami pod wskazany przez Klienta adres. Oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym własnym magazynie na terenie Polski, dlatego też mogę być one wysłane w ciągu 1 dnia roboczego.
AUTORYZOWANY SERWIS: Nasza sieć serwisowa działa bez zmian, jednakże dla bezpieczeństwa Klientów serwisowych, zachęcamy do korzystania z usługi door-to-door. Dodatkowo uruchamiamy bezpłatną infolinię techniczną, gdzie nasi technicy będą zdalnie w czasie rzeczywistym rozwiązywać problemy Klientów.
WSPARCIE SPRZEDAŻY DLA DUŻYCH I MAŁYCH FIRM ORAZ PROWADZĄCYCH JEDNOOSOBOWĄ DZIAŁALNOŚĆ: Dedykowane zespoły ekspertów są gotowe, aby doradzić i wesprzeć Klientów w realizacji ich bieżących potrzeb, np. w zorganizowaniu zdalnej pracy dla swoich pracowników. Nasi Eksperci pomogą również w konfiguracji sprzętu, dzięki czemu wskazani przez pracodawcę pracownicy otrzymają już w pełni gotowy do użytku sprzęt.
Szczegóły wszystkich działań wraz z danymi kontaktowymi do poszczególnych salonów iSpot i doradców dostępne są na stronie: #zostańwdomuzispot – działalność iSpot
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.