Nie da się ukryć, że w ten weekend sytuacja w Polsce mocno się zmieniała. Epidemia związana z nowym koronawirusem nie pozostawi naszego kraju i całego świata takim samym. Należy to przyjąć do wiadomości i stosować się do nowych regulacji. Ograniczają one w znacznym stopniu działalność placówek handlowych.
Co z zakupami i serwisem w iSpot?
Oto oficjalna informacja, którą otrzymaliśmy od iSpot:
Działania iSpot w czasie zagrożenia epidemicznego
Zdajemy sobie sprawę, że stworzenie odpowiednich warunków do pracy zdalnej w tak krótkim czasie jest nie lada wyzwaniem. Również zapewnienie warunków do nauki i rozrywki dla całej rodziny wymaga podjęcia określonych działań. Dlatego też nie chcąc zostawiać naszych klientów bez odpowiedniego wsparcia, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa dla pracowników naszych jak i firm z nami współpracujących, wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu wsparcie naszych klientów w organizacji pracy zdalnej, nauki oraz czasu wolnego.
SALONY: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, salony iSpot pozostają zamknięte do odwołania, jednakże ich pracownicy pozostają do dyspozycji Klientów! W sprawach bieżących każdy salon prowadzi dyżury telefoniczne oraz mailowe od poniedziałku do piątku godzinach 10:00 – 18:00.
ZAKUPY ONLINE: nasz sklep internetowy działa bez zmian. Zachęcamy Klientów do składania zamówień poprzez stronę www.ispot.pl, przez naszą infolinię (22)2233330 lub przez naszych doradców. Zamówienia dostarczamy na terenie całego kraju, w pełni ubezpieczonymi przesyłkami pod wskazany przez Klienta adres. Oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym własnym magazynie na terenie Polski, dlatego też mogę być one wysłane w ciągu 1 dnia roboczego.
AUTORYZOWANY SERWIS: Nasza sieć serwisowa działa bez zmian, jednakże dla bezpieczeństwa Klientów serwisowych, zachęcamy do korzystania z usługi door-to-door. Dodatkowo uruchamiamy bezpłatną infolinię techniczną, gdzie nasi technicy będą zdalnie w czasie rzeczywistym rozwiązywać problemy Klientów.
WSPARCIE SPRZEDAŻY DLA DUŻYCH I MAŁYCH FIRM ORAZ PROWADZĄCYCH JEDNOOSOBOWĄ DZIAŁALNOŚĆ: Dedykowane zespoły ekspertów są gotowe, aby doradzić i wesprzeć Klientów w realizacji ich bieżących potrzeb, np. w zorganizowaniu zdalnej pracy dla swoich pracowników. Nasi Eksperci pomogą również w konfiguracji sprzętu, dzięki czemu wskazani przez pracodawcę pracownicy otrzymają już w pełni gotowy do użytku sprzęt.
Szczegóły wszystkich działań wraz z danymi kontaktowymi do poszczególnych salonów iSpot i doradców dostępne są na stronie: #zostańwdomuzispot – działalność iSpot
Szkoda, że Ispot nie napisał, że nie przestrzega ustawy konsumenckiej, odbiera klientowi prawo konsumenckie, wprowadza w błąd. W mojej opini najgorsza firma od jakiej mogłam nabyć sprzęt Apple. na Apple Premium Reseller nie zasługuje.