Nie da się ukryć, że w ten weekend sytuacja w Polsce mocno się zmieniała. Epidemia związana z nowym koronawirusem nie pozostawi naszego kraju i całego świata takim samym. Należy to przyjąć do wiadomości i stosować się do nowych regulacji. Ograniczają one w znacznym stopniu działalność placówek handlowych znajdujących się w galeriach. A tam jest zlokalizowana większość salonów APR w Polsce.
Co z zakupami i serwisem w iDream?
Sieć iDream również jest przygotowana na ten trudny okres. Oto informacje, które dostaliśmy bezpośrednio z tej firmy:
iDream obserwując sytuację rynkową, już w ub. tygodniu rozpoczął przygotowania do przesterowania sprzedaży stacjonarnej na on-line. Po ogłoszeniu decyzji przez Rząd RP o ograniczeniu sprzedaży w galeriach handlowych byliśmy przygotowani na sprawne zamknięcie salonów i przesunięciu sił na kanał e-commerce, a tym samym realizację zamówień za pośrednictwem wysyłek kurierskich.
Poza dotychczas funkcjonującymi możliwościami kontaktu takimi jak infolinia sklepu, maile czy wiadomości przez profile społecznościowe marki, przygotowaliśmy dla Klientów szereg dodatkowych rozwiązań: Live chat-komunikator on-line oraz Face Time — porady dotyczące sprzętu poprzez video połączenia z naszymi ekspertami.
Ponadto z uwagi na bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników wszystkie urządzenia, które są aktualnie w iDream Premium Service Provider w trakcie napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych, są objęte procedurą odkażania.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z usług serwisowych dla urządzeń marki Apple mogą to zrobić, dzięki wygodnej usłudze door-to-door kontaktując się uprzednio pod nr tel.: 52 385 83 80 i iDream Serwis.
Tu znajdziesz więcej informacji o pracy salonów i serwisów APR w Polsce podczas epidemii.
0 komentarzy