Właśnie znajomy podesłał mi link do artykułu w krakowskiej Wyborczej. Opisany jest w nim przypadek problemów z jakością połączeń wykonywanych za pomocą iPhone’a 11 Pro.
Czy aby tylko w T-Mobile?
Przypadek Pana Krzysztofa wg Wyborczej z Krakowa nie jest odosobniony. Wielu użytkowników iPhone’ów 11 Pro uskarża się na problemy z jakością połączeń. Wg „Wyborczej” łączy ich korzystanie z sieci T-Mobile.
Najwyraźniej kłopoty sprawia oprogramowanie odpowiedzialne za kodowanie i transmisję dźwięku w tradycyjny „komórkowy” sposób. Włączenie funkcji VoLTE (rozmowy VoIP po sieci LTE) przynajmniej w zasięgu sieci LTE wyzwala rozmówców od problemów z brakiem słyszalności lub złej jakości dźwiękiem.
Interesujące jest, że odpowiedzialność za te problemy wzięła na siebie sieć T-Mobile, która wg słów przedstawicieli „pracuje z producentem iPhone’ów nad rozwiązaniem problemu”. Jest to o tyle interesujące, że wg niektórych blogów zajmujących się iPhone’ami, informację o problemach z połączeniami w iPhone’ach 11 Pro pojawiają się w materiałach dla serwisów również za granicą. Możliwe, że chodzi o oprogramowanie używane przez operatorów, ale sprawa na razie pozostaje dość tajemnicza.
A czy wśród Was są się jacyś użytkownicy iPhone’ów 11 Pro, którzy uskarżają się na jakość połączeń? Jak tak to w jakiej sieci?
Więcej o przypadku Pana Krzysztofa w krakowskiej Wyborczej.
Szukasz prezentu dla użytkownika komputera Apple Mac? Chcesz pogłębić swoją wiedzą na temat macOS? Sprawdź najnowszą książkę z serii Proste Poradniki macOS Catalina!
Tak, mam takie problemy, Orange
Nie mogę rozbawiać po wifi w sieci O2 w uk.Rozmowa zrywa lub się zwyczajnie nie słyszymy..
iPhone 11 Pro w sieci Play. Nie zauważyłem takich problemów.
ja mam 11 pro w t mobile mam dokładnie opisane art problemy .
U mnie tez problem wystepuje.
Też mam problemy z 11 pro i zwykłej 11 w sieci T-Mobile. Problem faktycznie się zaczyna jak wchodzi w 3g . Dzisiaj kupiłem kartę z Plusa i testuje od rana ,jak na razie problemu nie ma czy to na 3g czy LTE
Iphone 11 – od dluzszego czasu problem. Siec t- mobile, glos znieksztalcony oraz niezrozumialy przez rozmowce, ale nie zawsze.pomaga wlaczenie i wylaczenie telefonu na jakis czas jedynie. Najnowsza wersja nie pomaga
Problem występuje tylko w momencie zalogowania się do sieci 3G. Włączenie na chwilę trybu samolotowego i jego wyłączenie spowoduje ponowne zalogowanie się do sieci LTE. Oczywiście jeśli znajdujemy się w jej zasięgu. Dotyczy T-Mobile.
Ten problem nie dotyczy tylko iphonow, na xperiach sony jest tak samo od dawna.
Potwierdzam problem , jestem po dwóch serwisach dwie 11 pro , problem z jakością odbioru rozmowy wychodzącej . Po wyłączeniu telefonu i ponownym uruchomieniu 2-4 połączenia i problem wraca. Serwis zwraca po teście , wpis brak usterek.
Może ktoś jakaś podpowiedz co robić?
iPhone 11 Pro w t-mobile od dziś ma problemy z połączeniami wychodzącymi, po pierwszej próbie poł. brak sygnału w trakcie i brak nieodebranego u odbiorcy, po drugiej próbie nie wyraźny sygnał, ale połączenie nastaje. Dziwne jest to, że przy próbie połączenia i pełnym zasięgu lte od razu wskakuje 3g.
mam takie same problemy od 3 miesiecy, wymienili mi juz 2 telefony i nic nie pomogło, to żenujace, zeby za tele pieniedzy nie mozna było normalnie rozmawiac…. sugeruje, zeby wszytscy majacy takie problemy oddawali je do serwisu, bo tel;efon jest wadliwy… i „nam sie nowy po prostu nalezy”….
U mnie ustało to po 24h na szczęście, jednak iphone 11pro już został wymieniony gwarancyjnie z innego powodu.
Mam 2 tel IPhone 11 pro i ogromne problemy z głosem . Głos pływa i rozmówca. nie jest w stanie się z kimkolwiek dogadać . Reklamowałem już telefony w serwisie . Serwis stwierdzi ze aparat jest Ok a winna jest sieć Tmobie która głupi się tłumaczy ze pracuje nad problemem a Ja mam duża firmę i co ? Mam ja zawiesić przez cholerna sieć Tmobie? T mobile kłamie sprzedając te aparaty Iphony 11 i 12 pro bo po co je oferować jak nie działają ? Te telefony nie są tanie !!! Napisałem do nich reklamacje z informacja ze wypowiem umowę na wszystkie aktywacje T mobile w mojej firmie bo maja mnie „ gdzieś „ gdy dzwonię i chce reklamować ten problem . Ta sprawa stawia Tmobile w bardzo nie korzystnej sytuacji . W innych sieciach te Iphony nie maja problemu . Tombile oczywiście pisze smsy ze pracuje nad problemem to ba : cholerę okłamują ludzi którzy płaca tak duże pieniądze za te APARATY!!!
Mam te Sanę problemy oczywiście tylko s sieci Tmobile ktora wie ze z Iphonami 11 ma problem a dalej je „ wciska „ klientom którym one nie działają w tej sieci . To są jaja a Tmobile bezczelnie oszukuje klientów . Odeśle tel do serwisu który nie stwierdził wady telefonu a stwierdzi i miał racje ze to wina operatora .
a jak na 13.3.1?
Hej. Dokładnie te same problemy. Sieć T-Mobile.
Pozd
i jak po 13.3.1?
Ten sam problem , zamierzam zmienić sieć na Plusa w tym tygodniu , sprawdzałem tam nie ma tego problemu
W tej sieci jest problem z mms
Zmienił Pan? Jak działa w plusie?
Mam też ten sam problem, telefon kupiony w Cortland Katowice, ale mam numer w T-Mobile, problem ten sam, w Orange macie problemy ponieważ obie firmy maja wspólną infrastrukturę, dlatego te samo kodowanie sieci. Pamiętajmy że ustawienie LTE 3G VoLTE jest konfigurowana w zależności od karty SIM, czyli operatora. Wina leży po stronie operatorów. Sprawdziłem fora zagraniczne i okazuje się że problemy są w sieciach które mają podobny system co T-Mobile. Więc jak zwykle T-Mobile daje ciała standard, to nie jest pierwsza taka masowa usterka systemu.
a jak na najnowszej aktualizaci?
Ten sam problem od początku. iPhone 11 pro. T Mobile
Problem potwierdzam, zgłoszony 3 grudnia 2019 do t-mobile i Apple, od 6 tygodni słyszę ten sam bełkot „pracujemy nad rozwiązaniem problemu”.
po ost aktualizacji jest lepiej?
wiesław
ten sam problem w sieci T-mobile
ja mam IPhone 11 i mam ten sam kłopot. Zgłosiłam to do T-Mobile.
Ja i moja żona mamy w plusie 11 pro i 11. Kupione w NY dwa tygodnuevtemu. Rozmowy, SMS i MMS bez problemu? Rozmowy czyste. Czasami gubi sieć internetu. oczywiście w momencie gdy go potrzebujesz. Ale i tak nie zmienię go na inną markę.
A ja kupiłem swój na Bahamach.
U mnie problem pojawiał się stopniowo. Przez 1,5 miesiąca. Tmobile wymienił mi wczoraj telefon. 24h idealnie. Po 24h od razu problem po całości. Nikt mnie nie rozumie 🙁
a jak po nowej akualizacji? Tej wtorkowej
Ehh zmieniłam w tym tygodniu telefon na iPhone 11 pro i od początku mam problemy z rozmowami, sieć właśnie Tmobile
Tak, mam probkemy w plusie. Znika połączenie z internetem. W 11 pro i tak samo w 11 normslnym. Rozmowy i smsy o.k.
ja mam Orange, też większość osób uskarża się że strasznie mnie zrywa, podobnie widzę że mam problemy z netem.
Ja mam 11 pro w t mobile mam dokładnie opisane art problemy
Zainstalowałem dziś iOS 13.3.1 wersja beta nr 3. I problem ustał. Cały dzień rozmów i nikt nie zgłasza problemów ze nie słychać mnie.
a jak na oficjalnej wersji?
Witam! Mam 11pro kupiony w USA i mam dosłownie ten sam problem. Soft 13.3 i operator Orange. Nic nie pomaga wyłączenie Vlte na 3G. Najgorzej jest podczas jazdy autem. Każdy zwraca mi uwagę na przerywanie mowy(rwanie)sprawa jest bardzo uciążliwa. Wcześniej iPhone 8 było wszystko ok. Ciekawe czy to nie jest wina układu gsm czy np anteny. Widocznie w 11pro jest słabszy zasięg niż np w iPhone 8.
Zainstaluj publiczną betę systemu. Działa już drugi dzień bez żadnych problemów.
Wiadomo już coś odnośnie kiedy T mobile wywiąże się z umowy i iphony 11 będą działać .. ciagle problemy z glosem
Wiadomo już coś odnośnie kiedy T mobile wywiąże się z umowy i iphony 11 będą działać .. ciagle problemy z glosem….. proszę o info
Ten sam problem. Zamieniłem 8 na 11 pro w t-mobile i po dwóch dniach zaczęły się problemy z jakością rozmów. Moi rozmówcy mnie nie słyszą. Co robić!?
„Do rozwiazania problemu uzywac tylko 3G – problem znika” .Taka rade otrzymalem z BOA T-mobile
To pomaga tylko na chwilę. Po paru dniach problem znowu się pojawia.
Zainstaluj beta iOS 13.3.1 problem znikł iPhone 11 Pro Max
Jak to można zainstalować ???
Jak to można zainstalować ???p
https://www.google.pl/amp/s/onetech.pl/jak-zainstalowac-publiczna-bete-ios-13-ipados-13-instrukcja-krok-po-kroku/amp/
a jak po nowej aktualizacji 13.3.1?
Potwierdzam problem. Sieć T-mobile.
Mam ten sam problem ludzie skarżą się ze mnie złe słychać , często znika LTE wymieniłem kartę i nic , zauważyłem ze gdy dzwonię z LTE zmienia na 3G kiedyś tak nie było
i jak po aktualizacji 13.3.1? I jaki model telefonu?
Jestem tak samo jak poprzednich właścicielem iphona 11 pro i mam opisywany wyżej problem, lecz w Play
Trudno. Musimy czekać na nowy oficjalny soft. Miejmy nadzieję że poprawią tą jakość rozmów bo innaczej ejpel pójdzie do kosza. Ludzie piszą że ponoć w wersji beta jest poprawa i nie zaówarzają tego problemu rwania modulacji głosu.
Właśnie wydali oficjalna wersje 13.3.1 oby pomogło …!
i jak pomogło?
Problem nie dotyczy tylko iPhonów 11 pro ale również „zwykłych” iPhonów 11 (potwierdzone info)
Wczoraj Apple wydało soft 13.3.1 po zainstalowaniu i wykonaniu dziś kilku połączeń na tą chwilę usterki nie słyszę. Wychodzi na to że wada została poprawiona w nowej aktualizacji.
Tez narazie po aktualizacji niezauważany już problemu .
i jak po 3 dniach?
i jak obecnie?
Witam! Model 11pro . U mnie po aktualkizacji do 13.3.1 problem ustał. Jak narazie nic nie usłyszałem żeby ktoś coś mówił że mnie źle słychać.
Hej, ja mam zwykła 11-ke od 3 dni. Od początku telefon działa na iOS 13.3.1. i w słuchawce słyszę trzaski tak ze nie da się rozmawiać. Na infolinii Apple potwierdzili, że to problem z T-Mobile a doraźne rozwiązanie to uruchomienie na co najmniej 10 sekund trybu samolotowego. Na razie po zastosowaniu tej rady pierwsza rozmowa w porządku.
a jak teraz?
Po aktualizacji u mnie problem zniknął.
Czy ktoś już może rozwiązał problem ??
Testu 11 pro od kilku dni i się po prostu nie da rozmiawiac . Sieć t mobile.
Z aktualizuj sobie do najnowszej wersji i będzie git
Podobny problem w iPhone 11 pro W Plusie, moi rozmówcy często narzekają na kiepskiej jakości dźwięk i przerywanie dźwięku. Dodatkowo na głośnomówiącym głośnik trzeszczy Podczas rozmowy jak jest głośniej, kiedy przy muzyce lub połączeniu internetowym jest Ok.
Problem z 11pro i kiepskiej jakości połączeń dalej istnieje m nawet na 13.4.1. Pomaga tylko co kolwiek przełączenie telefonu w 3G.
Ten telefon to same problemy Mam 11 Pro max i ma go już dość. Problem z Bluetooth, rozłącza się lub nie chce przekazywać dźwięku rozmowy, w dwóch różnych markach samochodów BMW, i Ford. Jakość rozmów jest to porażka. Wifi długo trzeba czekać aż połączy się z routerem. Safari się zawiesza, szczególnie na stronach ze zdjęciami. Przestanie działać dotyk. Tylko ma safari. Sprawdziłem ma Google i tak się nie dzieje. Ale aplikacja Chrome dla iOS to szajs nie polecam. Trzeba by inne przeglądarki sprawdzić. Ja swojego oddaje wracam do XS max oraz tego oddaje do Apple zwrot kasy. Winny jest tajemniczy mikrochip o nazwie U1, w najnowszych iPhone tego
Nie będzie, układ ten właśnie odpowiadał za komunikacje ze światem zarówno iPhone jak i w tym samym czasie produkowanych iPad. Najnowsze pokazane w tym roku iPad oraz iPhone SE 2 gen. Tego układu nie ma.
Moim zdaniem odpierdzielili taki iOs 13 to kupa wszeczasów. Na iOs 12 i wcześniejszych nie było takich cudów!! Walić ejpla!!! Jechać z tym!
beta 13.5 problem dalej się pojawia … w jaki sposób można oddać ten telefon (11pro) nie mam już siły do niego.
Zauważam częste utraty zasięgu danych LTE, albo wogóle niem albo jest 3G. Problem się powtarza.
11 pro max.
iphone 11 pro max w trakcie połączeń telefonicznych przez operatora sieci play oraz w trakcie rozmów przez facetime głos mój zanika. Jest „ucięty” – fragmenty słów się „odcinają”. Wykonałam kontakt ze wsparciem, Pan potwierdził, że rozmowa się „ucina” w trakcie rozmowy, pomógł mi przestawić się na LTE. Nie pomogło.