W ciągu kilku dni pojawiły się aż dwie reklamy, w których Apple wprost informuje o wyższości Face ID nad Touch ID. Atak dość zmasowany i do tego realizowany na dwa fronty: humorystyczny oraz dosłowny.
Piętnaście i trzynaście godzin temu na oficjalnym kanale YouTube Apple pojawiły się dwie reklamy zachwalające Face ID w kontrze do Touch ID.
Pierwsza z nich zatytułowana „Drzemka” w dosadny sposób pokazuje, jak łatwo można odblokować iPhone’a za pomocą Face ID, jednocześnie rozwiewając jedną z częstych obaw użytkowników, że ktoś odblokuje urządzenie, gdy właściciel śpi. Przy okazji warto zwrócić uwagę na zbliżenie ekranu odblokowanego na chwilkę iPhone’a.
Druga reklama jest bardziej dosadna. Wprost wymienia zalety i przewagi Face ID oraz miejsca, gdzie może być użyte. Jednak nikt mnie nie przekona, że zatwierdzanie płatności Apple Pay w terminalu jest za pomocą Face ID wygodniejsze niż przy użyciu Touch ID. W tym jednym zastosowaniu moim zdaniem zdecydowanie przegrywa.
Jest jeszcze jeden aspekt tej „nagonki”, który mnie zastanawia. Jak to się ma do zapowiadanych (co prawda tylko dla Chińczyków) „tanich” iPhone’ów z Touch ID zamiast Face ID? Podobnie co z Touch ID w komputerach Apple skoro jest takie „kiepskie”?
Tak czy siak, reklama z drzemką bardzo mi się podoba. Oceńcie sami.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.