^

Konkurs. Wygraj plakat dla fana Apple

Przemysław Marczyński

11 kwietnia 2019

Oto prawdziwa niespodzianka dla fanów komputerów Apple. Mam dla Was do wygrania jeden z plakatów jakie możecie znaleźć w Kufrze. O tym co można kupić w tym wyjątkowym sklepie już raz Wam pisałem.  Pomimo tego przygotowałem materiał wideo w którym zobaczycie jak skrzętnie przygotowywane są przesyłki z Kufra oraz dowiecie się dlaczego tak fajne wrażenie na mnie robią te obrazy.

Michałowi Galubińskiemu (właściciel sklepu), widać spodobał się mój materiał bo przysłał mi kolejny plakat który z wielką, ogromną przyjemnością Wam oddaję.

Wygraj plakat dla fana Apple

Tak jak obiecałem wyżej rozpoczynamy szybki konkurs. Szczegóły znajdziecie w powyższym materiale wideo. Nagrywając ten materiał nie wiedziałem jeszcze jaka fajna nagroda tam na Was czeka. Zostawiam Was sam na sam z tym krótkim materiałem wideo. Niech się dobrze ogląda i powodzenia w zabawie 🙂

Zapraszam Was do subskrypcji kanału Mój Mac na YouTube.

Oficjalna strona sklepu Kufer.pl

Przemysław Marczyński

Współautor książki "macOS. Proste Poradniki" - www.prosteporadniki.pl. O technologii pisze od ponad 15 lat. Tworzył podcasty o Apple.
Komentarze (15)
L

15 komentarzy

  1. Arturr

    Dzięki za fajny konkurs. Kwiecień 1976

  2. Marek KArnecki

    1-wszy Apple I – wszedł do sprzedaży w kwietniu 1976 roku

  3. Przemysław Marczyński

    Komentarze zostawiajmy na YouTube. Poproszę bo mi coś umknie 🙂

  4. Krzysztof

    Jak słyszę polub na fecebuku, wyślij tłita czy komentarz na youtube kończę oglądać materiał. Proszę zauważyć że są jeszcze ludzie, którzy z tych wynalazków nie korzystają.

    • kufer.pl

      Krzysztofie, jeśli będą jakieś problemy i niesnaski to dołożymy nagrodę, dla innych kanałów, dla tych co zostawią komentarz nie tam gdzie trzeba. Ok?

  5. Artur

    @Przemysłam przepraszam tak się rozochociłem konkursem, że się zamotałem 🙂
    @kufer.pl nie wydaje mi się żeby były jakieś niesnaski, my już jesteśmy wygranymi! Bierzemy udział w konkursie, a że w złym miejscu ? 🙂
    Jak nie wygram to sobie sam zamówię i też będę miał 🙂

    Dzięki za konkurs Panowie!

    • kufer.pl

      Napisz do nas po odpowiednią zniżkę.

  6. pawciu

    Wszystko fajnie, tylko czemu kufer.pl stara się oszukać potencjalnego nabywcę wprowadzając go w błąd co do rozmiaru plakatu.
    Zdjęcia przedstawiają plakaty które mężczyźnie sięgają powyżej pasa,
    http://kufer.pl/wp-content/uploads/2019/01/imacG3.9.A2.jpg

    Na tym zdjęciu są powyżej głowy (lub od czubka głowy) i sięgają aż do kolan.
    http://kufer.pl/wp-content/uploads/2019/02/imacG3.7.A2.jpg

    W rzeczywistości nawet niższej kobiecie plakat sięga od ziemi nieco powyżej kolan co ilustrują dopiero grafiki na dole strony https://ibb.co/4TZpRPf
    W dodatku plakat ustawiony jest tam w poziomie, żeby nie było łatwego odniesienia do zdjęcia.
    Prawie się dałem nabrać na zakup podczas czytania poprzedniego wpisu, całe szczęście, że zacząłem bardziej uważnie wnikać w wymiary.

    Faktycznie sprawdziłem, wysokość 59,4 cm, to ledwie sięga mi do kolana, żeby sięgał na taką wysokość jak na zdjęciu jego powierzchnia musiałaby być czterokrotnie większa!
    To już mocne naginanie rzeczywistości.

    Mam nadzieję, że moderacja nie usunie tego komentarza a kufer.pl wyjaśni tę „sprytną manipulację”, bo widzę że się udzielają w komentarzach.

  7. pawciu

    Czy niewygodna dla sponsora komentarze zostają usuwane?

    • Przemysław Marczyński

      Mylisz się w 2 sprawach. Po pierwsze Kufer nie jest tu sponsorem. Otrzymałem plakat który oddaję. Kufer nie zapłacił nam grosza za to. Ba! Dołożę z kieszeni za wysyłkę do zwycięzcy. Po drugie nie usuwamy komentarzy jeśli podpisujesz się prawdziwym e-mailem (a wiem, że to robisz). Zwyczajnie dodając kilka odnośników w komentarzu nasz system automatycznie wkłada je do szuflady z podejrzanymi komentarzami. Ich weryfikacja może potrwać dłuższą chwilę.
      Co do wątpliwości to najprościej napisać do Michała z Kufra bezpośrednio. Będzie najszybciej w kwestii odpowiedzi.

      • pawciu

        Dzięki za odpowiedź, rozumiem, oddajesz swój plakat, kufer.pl tutaj promowany jest przy okazji.
        Ja czułbym się niefajnie, reklamując na swojej stronie produkt, który na zdjęciach tak bardzo odbiega od rzeczywistości.

        Chętnie bym nabył takie duże plakaty jak na zdjęciach, posiadam w biurze takiego działającego iMaca G3 do którego udało mi się dokupić nieużywaną w oryginalnym kartonie mysz i klawiaturę. Taki duży plakat byłby ciekawym dodatkiem.

        • Przemysław Marczyński

          Myślę, że Kufer użył dostępnych mockupów i umieścił tam swoje grafiki. Dlatego właśnie dodali opis techniczny poniżej który jasno obrazuje wymiary plakatu. A z ciekawości dodam, że w rozmowie coś mi wspominano o możliwości zamawiania większych rozmiarów plakatów. Ale to pewnie za jakiś czas jak ogarną sprawy bieżące.
          Jednak nie ja tu jestem sędzią. Dla mnie opis na www jest klarowny, a we wszystkich kwestiach strona Kufra będzie chyba najlepszym miejscem do uwag i sugestii.

          • pawciu

            To, żeby nie było bajzlu na stronie, możesz usunąć mój komentarz i ten wątek 🙂

    • kufer.pl

      Hej Pawle, większość plakatów udostępniamy na razie jedynie w formacie A2. Przede wszystki z powodów logistycznych – próg wejścia w sprzęt oferujący najpelszą jakość i większe rozmiary arkuszy jest jeszcze za duży. A sam ploter do druku to nie jednyne koszty – trzeba zapewnić większą ilość opakowań, większe miejsca do pakowania, a może i zupełnie nowy system pakowania. Jak wiesz, mam nadzieje, jakość i bezpieczeństwo to nasz priorytet.

      Testuje obecnie możliwość wydruku (gościnnego) na formatach od B2 do nawet 100×150 mm. Problememów jest jednak dość sporo – np zdjęcia które na formacie B2 będą ostre i fajne, na 1,5m już niekoniecznie. Ale możemy potestować wspólnie. Musisz się też przygotować że koszty większych formatów rosną. Np 60×90 musiałby kosztować ~200zł a 100×15 mm 350? To dla mnie ważny głos, jeśli byś powiedział że jesteś w stanie za większy format zapłacić takie ceny. Będę wdzięczny za informacje.

      Co do mockupów które tak Cię zdenerwowały … tak nie wszystkie są dokładnie formatu jaki oferujemy. Są to wizualizacje które pokazać plakat i jego detale. Bardzo staram się prezentować na każdej stronie faktyczny rozmiar plakatu. W każdym opisie pojawia się on 3x a dodatkowo wizualizujemy go infografiką: http://kufer.pl/wp-content/uploads/2019/03/wymiary-1-1024×1024.jpg. Są też obrazki które wizualizują plakaty jako „mniejsze” niż faktycznie są http://kufer.pl/wp-content/uploads/2019/04/pion-20.jpg. Nie ma w tym żadnej złej intensji, a tylko zaprezentowanie plakatów z których autorzy są bardzo dumni i dość ubogi wybór odpowiednich mockupów na rynku. Na wykonanie własnych zdjęć jeszcze mnie nie stać.

      • pawciu

        Myślę, że nie ma sensu kupować specjalnie maszyny do wydruków A1 czy A0, skoro one nie pracują 24/h. Widać jak wykorzystały szansę drukarnie, które brały dofinansowanie na rozwój Dolnego Śląska. Jest tam prawdziwe zagłębie drukarń, które całkowicie zautomatyzowały proces zamawiania, poszły na ilość i zainwestowały w nowoczesne maszyny.

        Przy niewielkich nakładach zupełnie nieopłacalne jest kupowanie urządzeń, bo to się nie zwróci przy małej liczbie zamówień, a cena będzie musiała być tak skalkulowana jak podawałeś. Jakieś abstrakcyjne kwoty.

        Musiałbyś pomyśleć o zupełnie innej technice wydruku. Zamiast plotera skorzystać z odbitek cyfrowych. Ja już 10 lat temu zamawiałem doskonałej jakości odbitki fotograficzne w bardzo dużych rozmiarach. Tradycyjne na papierze foto. 100×70 płaciłem chyba 80 zł a nie 200 jak podałeś. W foto-print zdjęcia 100×150 kosztują 128 zł a nie 350 jak podałeś. Przy 40% marży masz nieco ponad połowę podanej przez Ciebie kwoty 350 zł.

        Jakość odbitek jest doskonała. Można to rozważyć jako opcję do wyboru zamawiającego.

        Co do mockupów, to bez problemu można dostać i wykorzystywać takie które są zbliżone do sprzedawanego produktu. Jeżeli klienci nie są rozczarowani tym co widzieli i tym co otrzymali to nie ma problemu.

        Xiaomi na przukład też manipulowało wizualizacjami swoich smartfonów odchudzając ramki wokół ekranu. To że klient dostał smartfon z grubszymi ramkami, no cóż wymiary były podane.

        Mockupy uważam za drobny wypadek przy pracy, nie jestem nimi oburzony 🙂
        Pozdrawiam i szanuję za całokształt Twojej pracy i wkładu w rozwój designu wczesnego internetu.
        Portal dva.pl miał taki design, że rozwalały czaszkę 🙂