Niestety nie każdy może wybrać operatora komórkowego, z którego usług korzysta. Są osoby, za które wyboru dokonała firma, „łapiąc” się na lep niskiej ceny, bez sprawdzania, z czym się do wiąże. Wraz z nowymi iPhone’ami powróciły problemy z MMS w sieci Plus.

Wystrzegajcie się sieci, które nie współpracują z Apple

To nie pierwszy raz, gdy Plus sprawia problemy użytkownikom iPhone’ów. Zazwyczaj kłopoty objawiają się niedziałaniem MMS. Choć dawniej bywały większe wpadki np. z transmisją danych.

Zapytacie, po co komu MMS w XXI w.? Niestety nie każdy ma iPhone’a. Są osoby, które muszą korzystać z przestarzałej, ale ogólnie obsługiwanej technologii. Dodatkowo często nie da się namówić tych osób do zmiany przyzwyczajeń i instalacji innego komunikatora, czemu się wcale nie dziwię.

Właśnie z powyższych powodów jeden ze znajomych, szczęśliwy posiadacz iPhone’A Xs Max, ale nieszczęśliwy użytkownik sieci Plus GSM wpadł w tarapaty. Aby odebrać MMS, musi się logować do bramki operatora na stornie WWW.

Niestety po kilku godzinach walki ze wsparciem Plus GSM nic nie wskórał. Operator twierdzi, że u nich wszystko jest OK i problem musi występować po stronie Apple. Apple znów umywa ręce, bo nie współpracuje z jakąś zaściankową siecią. Choć iPhone kolegi bez problemu odbiera i wysyła MMS, gdy umieści się w nim kartę Orange, Play lub T-Mobile, to pracownicy sieci Plus GSM nie dają się przekonać. Twierdzą, że: „Mamy swoje procedury i nie będziemy podpierać się opinią użytkownika, bo nie możemy jej zweryfikować”. Czyli standardowe: „a u mnie działa”. Koledze pozostało zgłaszanie reklamacji i żądanie zwrotu opłaty abonamentowej za niedziałającą usługę oraz czekanie na to, aż ktoś w Plus GSM zareaguje i w końcu pochyli się nad problemem w swojej sieci.

A czy wśród Was są jakieś „ofiary” Plus GSM? Czy może jednak Wasze nowe iPhone’y obsługują tą dość archaiczną, ale wciąż przydatną technologię?

Może Cię zainteresować: