Wyrzuć papiery. Czas na iPad’a. To jedno z głównych przesłań jakie Apple serwuje nam w nowych reklamach swojego tabletu. Kiedy widzę ludzi przerzucających sterty papierów, a po drugiej stronie iPad’a z Pencilem to zestawienie ma przekonać mnie do możliwości jakie drzemią w tym zestawie.
W czterech reklamach mamy opowiedziane krótkie, bo zaledwie szesnastosekundowe historie. Jedna pokazuje pakującą się osobę na wyjazd, inna szkołę, dalej pracę i podróż. Wszystkie te opowiadania mówią nam o mobilności i wygodzie pracy z nowym iOS i iPadem. Obejrzyjcie sami i dajcie znać czy jesteście przekonani do zakupu 🙂
Wczoraj pisaliśmy o nowej reklamie iPhone’a X.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.