Apple w swojej kolejnej kampanii reklamowej związanej z prezentacją Animoji wykorzystuje dwóch wykonawców muzycznych: Childish Gambino i Migos. Występujące postacie jakie znają użytkownicy iPhone’a X występują w inscenizowanym teledysku.
Najnowsze reklamy animowanych SMSów starają się pokazać dynamikę i równocześnie możliwości mimiczne rysunkowych bohaterów. Bohaterowie animoji: Pies i Obcy występują w roli artystów odtwarzających popularne utwory muzyczne: “Redbone” autorstwa Childish Gambino oraz “Stir Fry” by Migos. Wydaje się, że dział marketingu podchwycił zjawisko jakie swojego czasu opanowało internet – #AnimojiKaraoke Pod tym hasztagiem znajdziecie wykonania popularnych utworów dokładnie w takiej samej konwencji jak najnowsze reklamy Apple. Sami oceńcie komu wyszły lepiej animowane teledyski.
Funkcja animoji to „ożywione” emotikonki. W iPhonie X dzięki kamerą rozpoznającym mimikę twarzy możemy poruszać rysunkowymi bohaterami animoji. Funkcja ta dostępna jest w najnowszym systemie iOS 11.
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.