Amazon najwyraźniej wyciągnął wnioski z poczynań konkurencji i znacznie przyspieszył dogrywanie umów licencyjnych z twórcami treści audio-video. Po zeszłorocznym debiucie w Polsce serwisu Prime Video niecałe pół godziny temu zadebiutował serwis Amazon Music Unlimited.
Podobnie jak w przypadku poprzednim znowu Polacy nie dostaną pełnego sklepu(why,oh why?) mamy jednak na rodzimym rynku drugą już usługę, którą abonenci “pełnego” Prime dostają w cenie. Poza Polską na liście znalazło się 27 krajów.
W krajach, które nie mają Prime bądz własnego sklepu aby skorzystać z usługi należy wejść na www.amazonmusic.com oraz wybrać jeden z dwóch planów:
– indywidualny 3.99 euro miesięcznie
– familijny 5.99 euro miesięcznie dla rodziny do 6 osób
Jest to więc nieco taniej niż konkurencja spod znaku Apple Music i Spotify.
Usługa pozwala słuchać dziesiątków milionów utworów i tysięcy ręcznie dobranych playlist na całej gamie urządzeń od iPhona i iPada poprzez tablety z Androidem, laptopy oraz urządzenia z Alexą – serwis obsługuje wyszukiwanie z asystentką Amazonu w 30 krajach. Na razie nie ma aplikacji na Apple TV i można spodziewać się że ten stan się nie zmieni.
Jak tylko przetestujemy usługę napiszemy Wam coś więcej
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.