^
Apple świętuje kolejny rekord

Apple świętuje kolejny rekord

Redakcja

1 grudnia 2017

Z okazji przypadającego dziś Światowego Dnia Walki z AIDS ponad 400 sklepów Apple będzie miało czerwone logo, a z każdej transakcji Apple Pay w sklepie detalicznym, online lub w aplikacji, Apple przekaże 1 dolara darowizny na rzecz (RED) – marki Global Fund.  Apple świętuje również rekordowy rok z ponad 30 milionami dolarów zebranymi na ten cel.
(RED) został założony w 2006 roku przez Bono i Bobby’ego Shrivera, aby wykorzystać moc ludzi i firm do walki z AIDS. (RED) współpracuje z najbardziej znanymi markami na świecie, które przynoszą do 50% zysków z towarów i usług (RED) pod marką Global Fund. Do tej pory (RED) wygenerował ponad 475 milionów dolarów na walkę z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce. Co ważne 100 procent datków jest przeznaczonych na pomoc. Organizacja nie generuje innych kosztów.
Apple świętuje kolejny rekord
Od momentu powstania w 2006 roku (RED) pomógł ponad 37 milionom ludzi żyjących z HIV na całym świecie. W tym Światowym Dniu Walki z AIDS Apple świętuje rekordowy rok z ponad 30 milionami dolarów zebranych na Global Fund, co odpowiada 144 milionom dni leczenia ARV, który zapobiega przenoszeniu HIV z matek na nienarodzone dzieci. W ciągu ostatnich 11 lat klienci Apple pomogli zapewnić równowartość 475 milionów dni na ratujące życie leki. Apple przekazało ponad 160 milionów dolarów na Global Fund w ciągu ostatnich 11 lat. Fundusze sfinansowały programy oferujące profilaktykę, testowanie, leczenie, doradztwo i opiekę w obszarach, w których jest najbardziej potrzebna.
Apple świętuje kolejny rekord
Odwiedzający App Store na całym świecie zobaczą w zakładce Dziś wpisy poświęcone tej sprawie. Studio programistyczne King wprowadziło pakiety limitowanych edycji dla swoich tytułów. Będą to Candy Crush Saga, Candy Crush Jelly Saga i Candy Crush Soda Saga. Wszystkie wszystkie wpływy z zakupów w tych aplikacjach trafią na konta Global Fund.
Apple mimo oczywistej pogoni za zyskiem potrafi dostrzegać ludzkie problemy i dzielić się swoim zyskiem. Na sukces charytatywny Apple miała z pewnością wpływ sprzedaż limitowanej edycji iPhone’a 7 w wersji (RED). Z pewnością wszyscy jej właściciele czują się z tym faktem bardzo dobrze.
Źródło i zdjęcia

Redakcja

Tworzymy dla Ciebie serwis Mój Mac. Strona z informacjami o Apple i technologii. Opinie, recenzje i testy. Wszystko, co chcesz wiedzieć o świecie nadgryzionych jabłek.
Komentarze (0)
L

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.