Apple nie ustaje w próbach przekonywania użytkowników Androida do swojego systemu. W kolejnej porcji reklam opublikowanych w serwisie YouTube punktuje wady konkurencyjnej platformy. Jest to kontynuacja serii zabawnych spotów reklamowych, w której kalifornijski gigant wykorzystuje swoje atuty, aby nakłonić do zakupu swoich telefonów właścicieli Androida.
Czy ta strategia się sprawdzi? Zobaczymy wkrótce przy okazji prezentacji wyników finansowych za kolejny kwartał. Mnogość reklam promujących iPhone’a pozwala myśleć, że jego sprzedaż jest w tym momencie priorytetem.
Czy ta strategia się sprawdzi? Zobaczymy wkrótce przy okazji prezentacji wyników finansowych za kolejny kwartał. Mnogość reklam promujących iPhone’a pozwala myśleć, że jego sprzedaż jest w tym momencie priorytetem.
Warto również przypomnieć, że Apple przygotował witrynę apple.com/switch, która ma za zadanie pomagać Użytkownikom „zielonego systemu” dokonać jedynego właściwego wyboru.
0 komentarzy