Starsze modele MacBooka Air, MacBooka Pro, iPhone’a oraz AirPort Express stracą wsparcie serwisowe w autoryzowanej sieci serwisowej firmy Apple. Stanie się to, począwszy od 30 czerwca bieżącego roku.
Apple klasyfikuje swoje starsze produkty na dwie grupy. Pierwsza z nich to Produkty wycofane, czyli urządzenia, które nie są produkowane od ponad 5 lat, ale nie dłużej niż od 7 lat. Apple nie zapewnia dla tej grupy wsparcia serwisowego. Wyjątek stanowią kraje, w których prawo obliguje producenta do tego typu działań.
Produkty poza okresem wsparcia Apple to druga grupa urządzeń, do której kwalifikują się urządzenia, które nie są produkowane powyżej 7 lat i tu nie ma wyjątków. Apple nie udziela wsparcia sprzętowego tym produktom, a Serwisy nie mogą zamawiać dla nich części.
Po 30 czerwca 2017 do grupy Produty wycofane trafią:
Natomiast do Produktów poza okresem wsparcia zostaną włączone:
Właściciele wymienionych urządzeń powinni zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż ich ewentualne naprawy mogą być znacznie utrudnione lub nawet niemożliwe w oficjalnej sieci serwisowej.
Żródło
Markę Synology kojarzycie zapewne z urządzeniami NAS. Te świetne dyski sieciowe dają możliwość przechowywania bezpiecznie…
Na rynek wchodzą dwa nowe głośniki marki Sonos: Era 100 i Era 300. Model Era…
Akcesoriów, które możemy dodać do naszego inteligentnego domu jest coraz więcej. Do tego zacnego grona…
Wiecie, że jedna z najlepszych baz danych - FileMaker (obecnie zmieniana jest nazwa na Claris),…
Elon Musk wszedł na Twittera i zrobił rewolucje. Ostateczną ocenę jego poczynań w tym serwisie…
Ten produkt miał już nie istnieć. Kiedy pojawiły się informację, że Apple nie przedłuży życia „dużego”…
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.